{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
717 visninger | Oprettet:

Nytårsaften, og manglede een kat... {{forumTopicSubject}}

Jeg har 3 misser, som alle kommer ud dagligt, men aldrig er uden om aftenene når det er nytår, fordi folk her hvor jeg bor skyder helt vild meget af..... Men en af misserne kom ikke i hus inden det blev aften igår...... Var ude så mange gange og kigge efter ham.... og tænkte da skyderiet begyndte helt vildt og vildsomt kl. 12 at han da måtte være skræmt fra sans og samling, og i værdste fald så ville jeg aldrig få ham at se igen, fordi han i panik var kommet for langt væk......
Meeen hvme sad foran min indkørsle i formiddags, det gjorde han..... Han havde ikkelidt overlast, men var bare enormt sulten.... PYH HA... sikken en lettelse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nytårsaften, og manglede een kat...
  • #1   1. jan 2009 <b>Hold da op du må have været bekymret , han har nok gemt sig i et skur eller noget da folk begyndte og skyde af , men det var da godt der ikke skete den kære misser noget..

• #2   1. jan 2009 Det prøvede jeg også sidste år, men min kat kom også først om morgenen..

• #3   1. jan 2009 Ja jeg var da virkelig nervøs, fordi det lyder og ser så vildt ud når de starter med at skyde af og så vare det 1.5 tmer hvor det går ud i et....

• #4   1. jan 2009 vi havde også vores samlet indendørs, og havde lukket kattelemmen, men desværre smuttede Charlie ud, da min mand skulle ud og pille postkassen ned...
    Han plejer at komme, når man kalder (altså Charlie he he), men der var allerede bulder og brag udenfor, så Charlie stak af i løb, vi var ude mange gange og kalde på ham, men uden held - min mand tog på job og jeg tog til nytårsfest, men kunne slet ikke more mig, tænkte kun på Charlie, tog hjem engang i mellem for at se kigge efter ham, men han var der ikke... Da jeg så kom hjem ved 02 tiden, sad han og ventede på mig på trappestenen - hvor blev jeg bare glad!!!

• #5   3. jan 2009 Ja alle vores var inde ,og det var dejligt , godt du fandt ham i god behold dagen efter ,de plejer jo at gemme sig ,så det har han da gjort og ikke turdet komme da i kaldte smiley

• #6   3. jan 2009 Garfield er også normalt udekat men vi holder den også inde Nytårs aften for den er helt vildt bange .. Men et af de andre år er vi kommet til at lukke den ud fordi at vi tænkte at den nok ville komme hurtigt igen men den kom ikke før næste morgen jeg kunne ikke vente med at kigge efter den næste morgen for jeg tænkte at der jo ku være sket noget med den men den havde vist gemt sig et sted i nærheden måske i skoven eller noget ...

• #7   4. jan 2009 Mine 3 misser er også ude katte men de ville ikke ud da det begndte
    at skyde de gæmte sig i mor seng hele aftnen og nat

• #8   4. jan 2009 Fornuftige misser ,mine lå herinde ved os på bordet smiley

• #9   5. jan 2009 Yrsa løb ikke væk, men hun gemte sig under min lillebrors seng eller aftenen, og da klokken blev 12 klemte hun sig helt op ad væggen! Hun var simpelthen så bange, så vi har besluttet at næste år skal hun have noget beroligende smiley

• #11   9. jan 2009 Ja det var de værdste senarier jeg i min fantasi mi9n stakkels misling komme ud for... Nytårsaften er bestem ik,ke en aften de skal være ude i.... slet ikke her hvor jeg bor....for der bliver skudt så man skulle tro folk fik penge for det.-

Kommentér på:
Nytårsaften, og manglede een kat...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce