{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.155 visninger | Oprettet:

Nogle af mine"værker" mest blå periode {{forumTopicSubject}}

De fleste af mine akvareller er blevet ødelagt af fugt :´( temmeligt trist..især fordi jeg ikke tog billeder af mine billeder dengang jeg var meget aktiv med billeder og ler smiley

Her de sneste 5 år har jeg lavet - billeder de billeder jeg her viser frem er 7 år gamle eller mere...mit selvpåtræt har jeg gemt langt væk da det nok er det sværeste jeg nogensinde har givet mig i kast med især på et i forvejen brugt lerred :$ nåh ja havde ikke lige råd til et nyt lerred og ramme dengang så jeg malede over..hvilket har givet FEDE efekter på mange af mine billder som ike er vist her...nogle blev enda stjålet smiley jeg blev selvf. ærgelig da det var mine 2 bedste billeder EVER men tog det som et slags komplimnet at mine amatør tegninger var værd at gøre sig til tyv for WOW...vildt...jeg håber bare de pryder en eller andens væg den dag i dag...det var virkeligt mit bedste ever og kom lige fra hjertet ful daf fryd og fantasi...Så jeg savner dem stadig ( min underskrift står på bagsiden) den ene viser en fuldblodshest der står på tå for at nå et æble i et æbletræ på toppen af en klit med høje græstrå der bøjer sig for vinden med udsigt over stilehavet....

Det andet viser et typisk påtræt af frugter i skål lavet i olie på behandlet "pap" hvor fantasien fik bord og stole til at blive gardiner og fantasi græs i meget mørk akvamarin/irrergrøn med frugter så genskabende at man havde lyst til at tage dem ud af billedet og spise dem...

Jeg har skrevet under med 1998 sikkert og SK bag på eller Susan Klinder. Jeg vil jo rigtigt gerne have mine billeder igen smiley




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogle af mine"værker" mest blå periode
Kommentér på:
Nogle af mine"værker" mest blå periode

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce