Er du afhængig af mode? Er du afhængig af mode?
Til alle tider har det været ypperste mode at pryde sig med smukke genstande. Disse genstande har skiftet afhængig af mode og funktioner. Blandt de mest populære pryds- og nyttegenstande kan blandt andre nævnes fodtøj, tasker, hårpynt, smykker, briller, ure og ikke mindst tørklæder.
Her er lidt spørgsmål som du kan tænke over og måske på den måde finde ud af om du er afhængig af mode....
Du bryder dig ikke om stramme kjoler, men en af sæsonens største tendenser er netop kropsnære kjoler. Hvad gør du?
Du har ikke shoppet i en måned. Hvordan har du det?
Lørdag morgen skal du i supermarkedet. Tænker du over, hvad du har på?
Du har mødt en fantastisk mand med en desværre knap så fantastisk stil. Hvad gør du?
Hvordan er dit forhold til modeblade?
Hvor meget tøj har du i dit klædeskab?
Hvordan vil dine veninder beskrive din stil?
Er mode din største hobby?
Du er i byen med nogle veninder. Din veninde har taget en kollega med, som du aldrig har mødt før. Hendes stil er helt håbløs. Hvordan reagerer du?
Hvis du bliver spurgt om aftenen, hvad dine kollegaer eller medstuderende har haft på om dagen, vil du så kunne huske det?
okt 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Katte: 15 Emner: 53 Svar: 416
Du bryder dig ikke om stramme kjoler, men en af sæsonens største tendenser er netop kropsnære kjoler. Hvad gør du?
Tager mine piratbukser på fra forige år eller finder et sted med klassisk tøj ;D
Fint
Lørdag morgen skal du i supermarkedet. Tænker du over, hvad du har på? Næææhhh....ikke rigtigt jeg er ligeglad med hvad andre fremmede mennesker tænker om mig.
Du har mødt en fantastisk mand med en desværre knap så fantastisk stil. Hvad gør du?
Priser mig lykkelig over jeg fra første fair ved han ikke er skabsbøsse ;D
Miljøskadelige farvestrålende sladerblade der havde gjort sig bedre som toiletruller.
ALT for meget, noget helt tilbage fra 7 klasse griner højt.
Hmm...almindeligt måske umoderne...jeg ved det ikke
Hmmm....der kan jeg vist godt lade være med at svare men okey nej da.
Du er i byen med nogle veninder. Din veninde har taget en kollega med, som du aldrig har mødt før. Hendes stil er helt håbløs. Hvordan reagerer du?
Jeg går ikke i byen. Men jeg ville ikke reagerer på noget andre har på medmindre det viser halvdelen af barmen og man ikek behøver bruge fantasi for at vide hvordan det ser ud helt uden noget...Det er nasty.
Hvis du bliver spurgt om aftenen, hvad dine kollegaer eller medstuderende har haft på om dagen, vil du så kunne huske det?
Ja...jeg kigger på folk hvis jeg taler med dem og har en god billede hukommelse.
Det var så mig
nov 2008
Følger: 82 Følgere: 90 Katte: 3 Emner: 1.619 Svar: 5.088
- Jeg hopper ikke ned i noget eller tager noget på, hvis jeg ikke bryder mig om det...
- Jeg har det fint nok - vil da gerne have en lille ting, men det er ikke noget jeg går og tænker over...
- Jeg går ikke nogle steder uden jeg har set mig selv i spejlet og ved at jeg er til at holde ud at kigge på *GG* Så ja jeg tænker over det :o)
- Tøjstilen kan altid ændres, men ikke personligheden og det er det sidste jeg går efter.....
- Der kun et modeblad jeg læser, men ikke noget jeg køber hver måned...
- Meget sort hehe Tror de synes jeg er helt alm, ikke kikset og ikke en modefanatiker....men at jeg godt kan lide at gå pænt klædt ( efter mit hoved hehe)....
- Nej og heldigvis for det! Har andre ting der interessere mig noget mere.
- Jeg ville reagere på samme måde som jeg gør ved alle andre. Jeg ville bemærke hendes tøj, men ikke noget jeg ville gå op i.....altså det er jo ikke mig der har det på hehe....
- Uden tvivl, JA!
Håber der kommer nogle flere på banen :o))
feb 2008
Følger: 30 Følgere: 29 Katte: 9 Emner: 24 Svar: 1.417
maj 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 1 Emner: 73 Svar: 499
- Jeg nægter at gå i noget jeg føler mig utilpas i, så her vil jeg springe over. (Men jeg elsker kropsnære kjoler, hvis bare de ikke er vampede, så det bliver nok aldrig relevant) *S*
- Jeg har da nok lyst til at gå ud og kigge lidt, men samtidig ville jeg glæde mig over de penge jeg har sparet
- Nej, ikke rigtig. Altså, jeg skal da lige have redt hår, og går heller ikke derned i pyjamas, men umiddelbart ville jeg ikke tænke så meget over hvordan jeg så ud. Det jo bare et supermarked
- Been there, done that. Det må han selv rode med. Jeg vil ikke pådutte ham noget han ikke bryder sig om, og kunne aldrig finde på at afskrive en sød fyr, bare fordi han gik i noget underligt tøj.
- Læser dem i mine pauser på arbejdet, fordi jeg ikke har andet at lave. Men jeg gider ikke bruge penge på dem, og køber alligevel sjældent de ting jeg ser i modebladene.
Alt for meget - meget der er for stort og småt, fordi min vægt hopper lidt op og ned. Vil gætte på, at jeg nok kun bruger 1/3 af det tøj der er i mit skab.
Hmm.. formentlig som generelt afsplappet og almindeligt, men samtidig ikke for laset.. eller noget..
Nej, og det bliver det aldrig.
- Siger pænt goddag og spekulerer ikke videre over hendes tøj. Hvis hun føler sig godt tilpas i det, så har jeg ingen ret eller lyst til at stille spørgsmåltegn ved det
- Af og til, men kun hvis de har haft noget på der lige fangede blikket. Ellers lægger jeg ikke så meget mærke til den slags. Jeg husker mere hvad der er blevet sagt og gjort, ikke hvoran de så ud.
Er du afhængig af mode?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside