Alt om opdræt og udstilling af katte

Alt om opdræt og udstilling af katte

Medlemmer: 149
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte
1.040 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Billedere fra udstillingen i Hornslet Billedere fra udstillingen i Hornslet

Hornslet d. 28/3-2009..

Ja det gik faktisk rigtig godt til udstillingen..
Var oppe med Georgia først.. Hun fik en del ros og kretik, da hun stadig mangler lidt udvikling.. Hun fik en fik EX 3..

Og ja, det var jo Fleurs første udstilling.. Var virkelig spændt på hvordan hun ville tag det.. Og hun tog det faktisk rigtig godt..
Hun var meget stille og rolig, så det var helt sikkert ik hendes sidste udstilling..
Og hun fik en meget fin EX 1 og en masse ros.. Hendes aftegn sad rigtig godt.. Hun var tæt på at gå vidre, men ja.. Måske næste gang :o)
Fik os Fleur hen til fotografen.. Og han fik virkelig taget nogle super gode foto af hende.. Desværre havde jeg kun råd til 1 foto..

Billedere fra lørdagen: http://www.kattegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=7971

/> Hornslet d. 29/3-09

Idag havde jeg kun Georgia med, for ville starte stille op med Fleur..
Var os en super god dag.. Var rimelig hurtig oppe..
Idag var Georgia meget tæt på en EX 2, men hun blev EX 3, fordi hun havde ik tabt alt sin killinge pels og hun mangle lidt udvikling i sin boks..
Men dommeren ku bedst lig Georgia i udsenet, sage hun :o) Så er meget stolt af min bette skat..

Billedere fra søndagen: http://www.kattegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=7972

Håber i vil ligge en kommentar i albummene smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billedere fra udstillingen i Hornslet
Kommentér på:
Billedere fra udstillingen i Hornslet

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce