2.093 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
12 Svar
opdragelse? opdragelse?
Jeg har en bengal killing. han er godt og vel 6 måneder nu. Men jeg har lidt svært ved at få ham til at lystre. Det er den første bengal jeg har. så ved ikke så meget om opdragelse af dem. Udover det jeg har læst, og synes jeg har gjort alt hvad der bliver skrevet. Jeg leger hvertfald min 2 timer om dagen med ham, spredt ud over dagen. Men selvom det, så farer han rundt og laver ballade, kravler op i gardinerne og vælter ting. siger nej, fjerner ham og 2 min efter så hænger han der igen. Så ville høre om i har prøvet det samme og måske ved hvad jeg kan gøre ved problemet?
på forhånd tak.
0 synes godt om
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.860
Mit aller bedste råd vil være at få en lege kammerat til ham... Evt en huskat... Det gjorde vi... og så kunne vi begynde at få vores natte søvn...
Vi var MEGET strenge og meget "over" vores 1 Bengal Toulouse Allerede fra dag 1.... men lige lidt hjalp det... Først da han fik en ven kunne vi begynde og trænge igennem til ham..
Jeg skal ikke sige at det virker på alle katte, men det var det der virkede hos os..
Held og lykke!
Naja
okt 2008
Følger: 27 Følgere: 52 Katte: 6 Emner: 16 Svar: 236
Bengalere kræver utrolig meget opmærksomhed.. OG jeg er simpelthend så lykkelig over at have en huskat som legekammeret, for så meget som min bengal vil lege- kan jeg slet ikke følge med til
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 7
nov 2008
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 11 Katte: 1 Emner: 125 Svar: 684
Men ja de kræver meget
sep 2005
Min mening er at den bedste kæle kat man kan få er en Han Kastrat
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 11 Katte: 1 Emner: 125 Svar: 684
nov 2008
okt 2008
Så jeg vil tro du bare skal give dem tid, og lad dem gøre hvad de gør- Og bryd kun ind når det er rigtig slemt!! De skal nemlig have lov til at klare det selv.
nov 2008
sep 2005
Og kattene skal godt dele kasse og skåle..
I skal dog overveje en større kasse måske...
Min 3 katte deler en STOR kasse og det går uden problemer..
Naja
okt 2008
Har tidligere prøvet at sætte to katte sammen, og det var også en stor succes- Og der var jeg stadig meget interessant i deres øjne
mine har altid delt mad og vand skåle- og kattebakken har de også delt- men som Naja siger skal den bare være lidt større end ellers (mine kan nogle gange godt lide at gå derind sammen !?).
opdragelse?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside