Os med fritløbende katte

Os med fritløbende katte

Medlemmer: 705
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte
994 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

neeeej...:'( neeeej...:'(

igår kl. 21 kaldte jeg på Maggie udenfor, og sku lige til at lukke igen da jeg hørte noget romstere bag døren.. der lå maggie og prøvede og rejse sig, jeg tog hende op og så at der var blod på pelsen på bagpartiet, og jeg skreg på min kæreste... han tog hende og satte hende ned, og kikkede hende under halen, der var et stort åbent kød sår, hun var simpelthen blevet revet op under halen lige over numsen.. vi kikkede på hendes negle som var fuldstændigt flåede, og vi vuderet at hun var blevet kørt ned. hun lagde sig udmattene ned og kikkede op på os, og vi singede straks til dyrlægen.
vi tog hende ned i katte transporteren og kørte afsted.
Dyrlægen kikkede på hende og sagde det ikke kunne sys sammen, hun fandt ud a at hun var lam i hele bagpartiet, og der ikke var føelse i ringmusklen, så hvis hun ikke skulle aflives kunne hun ikke styre sin afføring, jeg blev helt knust og græd endnu mere, men allerede da jeg hørte hun var lam viste jeg det var det, for ellers kunne hun ikke have et godt katteliv. hun fik bedøvelses sprøjten, og lå hun og kikkede bedende op på os, og ville ikke falde i søvn før efter et kvarter, som føltes som timer, vi sagde farvel og gik ud, da vi kom tilbage lå hun og var død, vi tog hende ned i transportkassen og kørte hjem, lagde hende som hun plejer og begravede hende med lidt kattemad, og en blomst.. jeg håber du har det godt der hvor du er nu Maggie, jeg elsker dig, og du vil aldrig blive glemt i mit hjerte.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  neeeej...:'(
Kommentér på:
neeeej...:'(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce