{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chokolademuffins/kage
  • #1   13. jun 2009 <i>: Man kan da købe de der hurtige hvor der kun ska vand og gær i ;o) Amo tror jeg nok de hedder ... i netto

• #2   13. jun 2009 Ja, det er rigtigt. smiley men tænkte jeg måske ville igang nu! Er blevet forladt herhjemme, og alle er til rock under broen idag. smiley Så der skal ske noget.

• #3   13. jun 2009 Mmmmmm... smiley Den skal prøves

• #4   13. jun 2009 Ja, det har jeg nemlig smiley Så tror jeg gør det her i aften. Så bliver min lillebror nok glad når han kommer forbi imorgen. haha.. Og manden også..

• #5   13. jun 2009 Hehe.. ja. smiley

• #6   13. jun 2009 Ja, det sker også engang imellem. de har bare ikke åbent i aften jo )

• #7   13. jun 2009 Ja, det er det bestemt! smiley De er da også ret gode nogle af dem. Kan bare ikke lige tage mig sammen til at bage den nu. Måske det bliver imorgen så. Så er de også friskbagt når lillebroren kommer.

• #8   13. jun 2009 Jeg har vagt på arbejdet! smiley og gider ikke derover hvis jeg ikke overhovedet kunne få lidt alkohol indenbords. smiley Og det går ikke at være fuld hvis jeg bliver kaldt på arbejde i nat.

• #9   13. jun 2009 Mmmmh. Lyder også god smiley

Jeg arbejder et sted hvor der bor ca. 8 unge, som af en eller anden grund ikke kan bo hjemme (misbrug osv.) Og de laver indimellem lidt ballade, og larmer. Derfor tjekker jeg lige her i aften om nogle holder fest osv. Så vi ved hvem vi skal være efter. Og i hverdagene laver vi mad sammen eller tager i biografen eller hvad vi kan finde på. smiley Elsker det.

Kommentér på:
Chokolademuffins/kage

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce