{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

Fluffy fik sin første mus....adr! :o) {{forumTopicSubject}}

Ja, min hankat kan så fra idag af prale med at han har fanget sin første mus hehe

Begge misser var gået i kælderen og jeg kaldte på dem som jeg plejer - og så kommer de altid spænende op ad trapperne for at se hvad der er los :o)

Men ikke her til morgen....jo Fenja kiggede lige op men smuttede hurtigt igen, så jeg kaldte et par gange mere på Fluffy - han lystre altid....så kunne jeg høre en piv-lyd og tænkte at det nok var et stykke legetøj...

Legetøj der tager hele Fluffys opmærksomhed og så frem for mad = ikke normalt hehe

Så mig ned i kælderen og ja...der gik den lille brune mus rundt foran snuden på Fluffy...skyndte mig op for at hente en tør klud, så jeg kunne bære den udenfor, men Fluffy tog den selvfølgelig i munden og smuttede efter jeg i et mislykket forsøg havde prøvet at samle musen op...

Han tjattede lidt til den efter han lagde den på jorden og hvæste lidt når musen gav lyd fra sig....jeg måtte nærme mig meget forsigtig og så lykkedes det - jeg fik den og satte den ud græsset...

Den havde ingen ydre skader og kunne sagtens gå - jeg kunne naturligvis ikke se om den havde indre kvæstelser...overvejede på et tidspunkt at lade Fluffy beholde den, hvis den nu havde brækket noget...jeg kan nemlig ikke aflive den...

Bagefter var Fluffy vildt fornærmet og ville ikke snakke med mig hehe Han kom dog til sidst og fik sit snolder :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fluffy fik sin første mus....adr! :o)
Kommentér på:
Fluffy fik sin første mus....adr! :o)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce