Intet Oprah-program om Danmark {{forumTopicSubject}}
<b>Den amerikanske talkshow-vært Oprah skulle fredag aften have vist et program om "det lykkelige Danmark". Men i stedet blev det til en kort kommentar.
</b>Oprah Winfrey havde lovet et større program om de lykkelige danskere fredag aften.
Men fredag aften var hendes ugentlige talkshowprogram i stedet fyldt med standupkomikeren Chris Rock og sangeren Michael Bublé.
Oprah benyttede blot indledningen af programmet til at forklare, at hun var fuldstændig chokeret, da hendes hjemby Chicago ikke blev valgt som værtsby for OL i 2016.
Hun hørte om afgørelsen ombord på et fly fra København.
»Jeg må indrømme, at jeg er glad for, at jeg ikke var i København. Jeg ville være brudt fuldstændigt sammen,« fortalte Oprah.
<b>Til middag med dronningen
</b>Verdens mest succesfulde talkshowvært opfordrede dog amerikanerne til at være værdige nok til at lykkeønske Rio de Janeiro med sejren.
»Jeg var til middag med Dronningen og sad overfor borgmesteren fra Rio de Janeiro. Han var helt oppe og køre og sagde, jeg kunne komme til Rio til OL. Så sagde jeg til ham, at han kunne komme til Chicago. Men nu ser det vist ud til, at jeg skal til Rio,« sagde Oprah.
Der har ikke været muligt at få oplyst, om programmet om Danmark vil blive sendt på et senere tidspunkt.
/JP
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Intet Oprah-program om Danmark
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside