{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tips til Single piger
  • #1   3. jan 2010 Nej; og det er også for dårligt smiley
    Ej ærlig talt er der mange jeg kan nikke genkendende til

Bl.a.
    - Rør aldrig manden spejle når han kører! Mine spejle er næsten altid indstillet helt perfekt, og gider ikke rette det fordi der skal lægges makeup (de fleste puderdåser har indbygget spejl - og de fleste sol-skygger ligeså)

- Vi gider ikke vente på Jer når vi henter Jer (der er jo aftalt en tid i forvejen, og det er hamrende irriterende at komme 1810 når man har bestilt bord klokken 1800 smiley

- Vi gider ikke høre om tidligere dates

• #2   3. jan 2010 Er helt enig.

Hvis min bagrude er dækket (hvilket jo ikke er ulovligt) - eller jeg kører i kassevogn, så bruger jeg bakspejlet som "cykelspejl" - et lille trick min kammerat der kører fragt viste mig - jeg prøvede det selv - og det fungerer fint.

• #3   4. jan 2010 Han kører Mercedes-Benz Sprinter og Fiat Ducato - kan ikke huske hvilken en af dem hvor han ingen bagrude har -eller jo: der er en bagrude i kassen - men ikke i kabinen - underligt egentligt.
    Men han fandt vist på det spejltrick da han kørte Volkswagen Transporter ( den store af dem ).

Nice: Patrol er den eneste Nissan jeg kan lide smiley Er ellers normalt kun til Ford smiley Men har et lidt blødt punkt for pickups og SUVer. Men må indrømme jeg hellere vil have en Toyota Landcruiser end en Patrol... Men allerhelst en gammel Jeep ( ikke de "civile" Cheeroke, osv - men en gammel army-like 4-by-4 a la WW2 / Vietnam )

• #4   5. jan 2010 Land Cruiser er da ikke en tøsevogn! smiley Syntes jeg den lille (forhjulstrukkede) Rav4 er - og jeg har kørt den måde som manual og automat gear - og det er og bliver en taber slæde (en SUV skal da have 4by4)...
    Har ikke prøvet den store 4x4 Rav4 dog - men den skulle efter sigende kun være lidt mindre end den mindste Land Cruiser...

LCeren er en af dem militæret bruger - men de har dog flest Mercedes GDere - og GDeren er nok også den eneste Mercer ville kunne lide at køre (gider ikke en limo-mercer; det er ikke fedt at cruise en lørdag aften gennem København og der på hvert gadehjørne står en stiv stodder og håber "Taxa" efter en fordi de tror de kan komme hjem og sove rusen ud smiley
    ... så hellere en Audi - de holder i det mindste prisen!
    Appropos Taxa: Har lige fået mig en chauffør jeg kan kontakte når jeg skal bruge det: jeg kører en del hyrevogne når jeg re på arbejde - og nogle af dem kører meget godt - andre er jeg ved at bde om at blive sat af på næste hjørne ved - dem der køre godt plejer jeg at tilbyde en ekstra tur hvis de har tiden... Der var en der kørte mig fra Amager Hospital til Riget - og videre til Herlev - han havde dog ikke tid til også at køre til Østerbro til endnu en levering... Så det måtte jeg få en anden til.
    Men der var en som jeg aftalte med at han kunne hente mig igen om 5-10 minutter hvis han ville, så jeg fik kort og kontaktede ham, og så stod der en taxa foran indgangen Hvidovre Hospital til mig da jeg skulle hjem (normalt skal man lidt længere ned af indkørslen for at tage en vogn - så det var jo luxus) - men han sagde jeg kunne beholde kortet og sige til når jeg skulle bruge en vogn. Han var meget glad og beæret over at jeg valgte at bestille ham til en tur på den måde.
    Og man kan sige: jeg vidste jo hvad jeg havde - jeg vidste ikke hvad jeg ville få hvis jeg tog en anden vogn...

Kommentér på:
Tips til Single piger

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce