554 visninger
|
Oprettet:
Mishandling af hunde {{forumTopicSubject}}
Vi har set mishandlet hunde, og har fået redet de 3 af dem. Desværre er der stadig en mere der ude, og de har stadig forældrene, så det bliver sikkert ikke de sidste mishandlede hunde de kommer til at holde. Politiet vil intet gøre, det mener hundene har det fint.
Jeg har billeder af nogen af hundene der fra, hvis nogen vil se dem, så send jeres mail adresse til mig, så sender jeg dem til jer.
Men jeg tænker bare, hvad kan man så bruge politiet til.
jul 2006
Følger: 17 Følgere: 15 Katte: 4 Emner: 49 Svar: 940
Jeg synes det er super at I gør noget!!!
Men jeg tænker bare at uden et egentligt dyrepoliti, så kan vi nok meget sjældent regne med politiet, da de sikkert mener de har andre og mere vigtige ting at se til.. Hvor skuffende det end er så overrasker det mig ikke at I ikke kan få hjælp fra dem, det ville overraske mig mere hvis de rent faktisk havde hjulpet jer.
sep 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Katte: 3 Emner: 23 Svar: 110
Men det sker jo ingen. Jeg har ringet til politiet flere gange, de siger de har været der. men ja. Har snakket med en dyrelæge, han siger jeg intet kan gøre hvis politiet ikke vil gøre noget.
jul 2008
Følger: 50 Følgere: 46 Katte: 28 Emner: 3 Svar: 540
sep 2009
Derfor jeg skriver her inde, i håb om at denne sag får så meget opmærksomhed, at dem der kan gøre noget, ser det, og gør noget. hurtigst muligt,
KENDER NOGEN HER INDE NOGEN DER KAN GØRE NOGE SÅ SKRIV HASTER.
jul 2006
Men jeg ved vireklig ikke hvad man ellers kan gøre når de ikke vil hjælpe jer... Det er bare for meget at de ikke gør noget....
Jeg håber der er andre herinde der ved hvad der kan gøres!...
sep 2009
nov 2008
Følger: 82 Følgere: 90 Katte: 3 Emner: 1.619 Svar: 5.088
jul 2006
sep 2009
sep 2009
sep 2009
jul 2006
jeg håber de tager sig af sagen!
Men de hunde du har fået væk derfra, hvilken tilstand er de i, overlever de?..
ihhh jeg håber virkelig de gør noget ved det!
Man burde lave en side hvor man kunne hænge de folk ud som mishandler dyr.. eller så ville jeg bare komme til at gøre noget dumt mod dem, men jeg synes bare ikke de får nogen hård nok straf.. jeg bliver så vred og frustreret og...
puha jeg kan slet ikke tænke på hvordan du må ha det...
sep 2009
Jamen de klarer den alle sammen tror jeg, den af vored har allerede taget 1100gram på siden i torsdags, men er jo klart, væske vejer en del, og hun havde intet i kroppen før, nu har hun væske og mad i kroppen. og de ser ud til at de 2 sidste vi hentede der nede også klarer den, men jeg tænker på den lille der ude,.
Hun ved det ikke, hun tror bare alt er god, og sådan skal det også helst være, for har sku ikke hemmelig adresse eller noget.
De er også meldt til kommunen, fordi børnede boede i hundelort, og intet andet faktisk, de havde en seng fyldt med tis og lort, og sådan så gulvet også ud. ande var der ikke, ikke et stykke legetøj. og der er 10 og 12 år gamle.
Ja jeg synes også at der sker alt for lidt i sådan nogen sager, alt for mange er blevet ligeglade, og tænker at det tager andre sig nok af, og fortsætter deres egen lille gang.
Nogen gange tænker vi meget på andre lande, og glemmer hvordan vores eget er bag lukkede døre. Ret skræmmende synes jeg.
Men jeg har det ikke godt, vil bare gerne at den lille hvalp, forældre, de andre dyr og børnene kommer væk der fra.
Ved godt den 10 årige pige kommer til at hade mig hvis hun nogen sinde finder ud af at det er mig der har meldt dem, men håber hun en skønne dag vil se det som noget positivt.
jul 2006
Jeg synes det er så godt du har gjort noget og at du ikke har givet op men har kæmpet viderer. Jeg kan egentlig godt forstå folk giver op når det er så svært for dem at komme igennem til nogen der vil gøre noget!
Så der er stadig en hundehvalp tilbage og så forældrene? Hvor er det tragisk, jeg kan slet ikke forstå det!
Og jeg mener uanset hvad, selvfølgelig har børn det sådan at de elsker deres forældre uanset hvad, men du har gjort det rigtige ved at melde det! Men jeg kan godt forstå dine tanker er hos både børn og dyr derude!...
Jeg synes det flot at du har reageret og er blevet ved!
Det giver mig håb om at der stadig er mennesker der tænker på andre end sigselv!
sep 2009
Mange tak Pia
Ja de er stadig der ude, dyrenes beskyttelse har sagt de vil tage der ud i dag. Hun ville også melde det til kommunen hvis børnene ikke havde det godt, for som hun sagde jo flere der melder det, jo mere sker der.
nov 2008
jul 2006
Jeg håber virkelig der kser noget i sagen nu!
nov 2008
kdp79@forum.dk
Han er færdig til sommer som hundeadfærdsbehandler og instruktør og har ret gode kontakter. Han vil meget gerne se billeder af hvalpene.
sep 2009
Ja jeg ved det´, de danske børn og dyr der bliver efterladt rundt omkring af kommunen, som skulle være anbragt et andet sted, ender med at blive fremtidens tabere. Trist men desværre sådan det mange gange ender.
Mishandling af hunde
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside