787 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
BREAKING DAWN!!!!!!!!! BREAKING DAWN!!!!!!!!!
Faldt lige over det her på Yahoo,kan godt være at det er OLD NEWS...men nu får i den altså alligevel.
http://www.marieclaire.co.uk/news/celebrity/452857/twilight-breaking-dawn-director-confirmed.html
anne
0 synes godt om
mar 2008
Følger: 184 Følgere: 181 Katte: 9 Emner: 19 Svar: 4.991
feb 2009
Følger: 52 Følgere: 50 Katte: 13 Emner: 102 Svar: 2.071
anne
mar 2008
feb 2009
Twilight Breaking Dawn endelig har fundet en instruktør, og manden tager udfordringen op, er Dreamgirls 'Bill Condon.
Efter måneders spekulationer, hvor rygter fløj, at Sofia Coppola og Gus Van Sant var blandt navne i driften, har Summit Entertainment endeligt bekræftet, at det vil være Condon i den varme stol til at lede Robert Pattinson og Kristen Stewt i fjerde og sidste kapitel af Twilight Saga.
SEE THE TWILIGHT CAST bedste røde løber Moments
Kommentar via en erklæring, den Oscar-nominerede instruktør sagde: "Jeg er meget spændt for at få chancen for at bringe klimaks i denne saga til livet på skærmen. Som fans af serien ved, er dette en one-of-a-kind bog - og vi håber at skabe en lige så unik biografoplevelse. "
Også begejstrede over nyheden var Twilight forfatter Stephenie Meyer, Som offentliggjort på sin hjemmeside: »Jeg er så begejstret, at Bill ønsker at arbejde med os. Jeg tror han vil være en kæmpefordel, og jeg er spændt på at se, hvad han gør med materialet. "
Nu, hvor Condon er om bord, er det undtaget dette topmøde snart vil bekræfte, om Breaking Dawn - der er over 700 sider lange - vil blive opdelt i to separate film.
I hvad der kan kun betyde at forlænge Twilight hype - vi tror, det ville være en udmærket beslutning ...!
Torsdag 29 April 2010
anne
mar 2008
feb 2009
anne
BREAKING DAWN!!!!!!!!!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside