Twilight-Gruppen

Twilight-Gruppen

Medlemmer: 31
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte
Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BREAKING DAWN!!!!!!!!!
  • #1   29. apr 2010 Ok kan ikke lige oversætte det hele smiley

• #2   30. apr 2010 nej det er Google heller ikke særlig god til,for han også prøvet...

anne

• #3   30. apr 2010 Ok Anne smiley

• #4   1. maj 2010 men prøver lige også ligge det her ind igen.

Twilight Breaking Dawn endelig har fundet en instruktør, og manden tager udfordringen op, er Dreamgirls 'Bill Condon.

Efter måneders spekulationer, hvor rygter fløj, at Sofia Coppola og Gus Van Sant var blandt navne i driften, har Summit Entertainment endeligt bekræftet, at det vil være Condon i den varme stol til at lede Robert Pattinson og Kristen Stewt i fjerde og sidste kapitel af Twilight Saga.
    SEE THE TWILIGHT CAST bedste røde løber Moments
    Kommentar via en erklæring, den Oscar-nominerede instruktør sagde: "Jeg er meget spændt for at få chancen for at bringe klimaks i denne saga til livet på skærmen. Som fans af serien ved, er dette en one-of-a-kind bog - og vi håber at skabe en lige så unik biografoplevelse. "
    Også begejstrede over nyheden var Twilight forfatter Stephenie Meyer, Som offentliggjort på sin hjemmeside: »Jeg er så begejstret, at Bill ønsker at arbejde med os. Jeg tror han vil være en kæmpefordel, og jeg er spændt på at se, hvad han gør med materialet. "
    Nu, hvor Condon er om bord, er det undtaget dette topmøde snart vil bekræfte, om Breaking Dawn - der er over 700 sider lange - vil blive opdelt i to separate film.
    I hvad der kan kun betyde at forlænge Twilight hype - vi tror, det ville være en udmærket beslutning ...!

Torsdag 29 April 2010

anne

• #5   2. maj 2010 Tak Anne smiley

• #6   2. maj 2010 var så lidt søde bimse.....: )

anne

Kommentér på:
BREAKING DAWN!!!!!!!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce