{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

dværghyld? {{forumTopicSubject}}

Jeg har et bed ved den ene gavl hvor jeg har nogle klatreroser til at stå, samt lidt planter på hver side(billed fra sidste år her http://images.kattegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/181153_l.jpg)
under vinduet står en minirhododendron samt en anden lille busk jeg ikke ved hvad er og dem vil jeg egentlig godt af med. på den anden side står der nu en hortensia samt californiske anemoner

jeg er så faldet for denne dværg hyld:
(link fjernet)

tror i den kan være der? eller skal jeg måske "bytte" side med hortensianen og anemonerne? ved bare ikke hvordan anemonerne tager at blive flyttet, samt det ikke er dem alle der er kommet op endnu.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dværghyld?
  • #1   3. maj 2010 Jeg kan ikke se det første billede, men hylden ser rigtig flot ud.....jeg ved ikke så meget om det med at flytte blomster, dem har jeg ikke så mange af i min have.

  • #2   4. maj 2010 billedet virker, hvis man sletter det sidste ) i linket....glemte vist at få lavet mellemrum der X)

    Det er mest anemonerne jeg ikke ved hvordan de er at flytte. ville være ked af at miste dem, da jeg havde dem med hjem fra england


Kommentér på:
dværghyld?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce