En MEGET våd tur! En MEGET våd tur!
Min mor er indlagt på hospitalet, så der er ingen transport efter skole.. og når man ikk har nogen cykel, og ens far først fri kl.16.00 ... ja så må man jo gå! og for mit vedkomme er det lige 6 km!! jeg er næsten lige kommer hjem...
Jeg er hel våd, og har skiftet tøj, jeg har vildt ondt i ryggen efter min skoletaske, og så var jo oss VILDT tæt på at miste mit penalhus på vejen xD dejlig tur ikk oss?
Det med penalhuset var fordi min taske var vildt proppet, så den går hele tiden op ... ;'(
Jeg har vænet mig til at mærke på lynlåsene cirka hvert min. og da jeg er gået forbi et autoværksted mærker jeg på min taske.. oh no!! den er åben!! jeg kigger mig panisk omkring, og ser en bil køre over det! OMG! men på en eller anden måde har det overlevet (det er bare liidt vådt xD) jeg løber bare over vejen, og efter 3 min er jeg der, samler genert mit penalhus op (nogen på autoværkstedet grinte ... -.- xD) og gik så den lange vej igen.. jeg kunne havde sparet de der 7 min!
og på vejen er jeg så heldig også lige at se en kat der er blevet kørt over som ligger i græsset 3 huse væk fra mit! ... -.- og øjet var røget ud og alt muligt!! add!!! tænk at dem der har skadet den ikk har fjernet den! det var altså noget jeg ikk behøvede at se!! dx
har du prøvet noget lignene?!
maj 2007
Følger: 30 Følgere: 29 Katte: 5 Emner: 28 Svar: 754
Sådan var det meste af min barndom. Gik hjem 4 km hver dag OG gik i skole om morgenen. Det fik jeg mange fede oplevelser af, og også mange voksenvenner jeg mødte på min vej.
Først i 3.klasse fik vi lov at cykle til skole og så blev eftermiddagen lige en time længere
jan 2010
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 1 Emner: 48 Svar: 341
maj 2007
Følger: 30 Følgere: 29 Katte: 5 Emner: 28 Svar: 754
Ikke på at lave lektier, men på at læse teksten en gang mere, skrive ned, hvis du kommer i tanke om noget ekstra ifht det du har skrevet derhjemme, se en ekstra gang på den matematikopgave du ikke kunne finde ud af eller læse teksten i engelsk en gang mere.
Det ville gøre din dag nemmere og du ville ikke have nød af at kede dig lidt.
Du kan også bruge tiden på at dagdrømme, slappe af eller læse et par sider i en god selvvalgt bog;)
JEg ville faktisk gerne have 20min "tvungen" kedsomhed/valgfri tid at disponere over hver dag, men jeg gider ikke stå op for at få det
jan 2010
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 1 Emner: 48 Svar: 341
En MEGET våd tur!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside