HyggeHjørnet

HyggeHjørnet

Medlemmer: 770
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte
696 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

En MEGET våd tur! En MEGET våd tur!

Min mor er indlagt på hospitalet, så der er ingen transport efter skole.. og når man ikk har nogen cykel, og ens far først fri kl.16.00 ... ja så må man jo gå! og for mit vedkomme er det lige 6 km!! jeg er næsten lige kommer hjem...
Jeg er hel våd, og har skiftet tøj, jeg har vildt ondt i ryggen efter min skoletaske, og så var jo oss VILDT tæt på at miste mit penalhus på vejen xD dejlig tur ikk oss?

Det med penalhuset var fordi min taske var vildt proppet, så den går hele tiden op ... ;'(
Jeg har vænet mig til at mærke på lynlåsene cirka hvert min. og da jeg er gået forbi et autoværksted mærker jeg på min taske.. oh no!! den er åben!! jeg kigger mig panisk omkring, og ser en bil køre over det! OMG! men på en eller anden måde har det overlevet (det er bare liidt vådt xD) jeg løber bare over vejen, og efter 3 min er jeg der, samler genert mit penalhus op (nogen på autoværkstedet grinte ... -.- xD) og gik så den lange vej igen.. jeg kunne havde sparet de der 7 min!
og på vejen er jeg så heldig også lige at se en kat der er blevet kørt over som ligger i græsset 3 huse væk fra mit! ... -.- og øjet var røget ud og alt muligt!! add!!! tænk at dem der har skadet den ikk har fjernet den! det var altså noget jeg ikk behøvede at se!! dx

har du prøvet noget lignene?!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En MEGET våd tur!
  • #1   10. jun 2010 Du har da rigtigt været på oplevelse i den virkelige verden idag smiley

Sådan var det meste af min barndom. Gik hjem 4 km hver dag OG gik i skole om morgenen. Det fik jeg mange fede oplevelser af, og også mange voksenvenner jeg mødte på min vej.
    Først i 3.klasse fik vi lov at cykle til skole og så blev eftermiddagen lige en time længere smiley

• #2   11. jun 2010 jeg skal stå en halv time tidligere op fordi min far skal køre mig i skole (det tager en halv time for mig at gå!) og så sidder jeg alene i klasseværelset i 15 min. så kommer der en der hedder Julius og så 10 min efter begynder der at komme flere... det er sådan liiidt kedeligt... og så skal jeg som sagt gå hjem ELLER tage bussen ELLER vente på min fars arbejde i en halvanden time... så jeg vælger altså at gå ;D

• #3   12. jun 2010 De 10-20 minutter du er alene i klassen kunne du jo passende bruge på at forberede dig.
    Ikke på at lave lektier, men på at læse teksten en gang mere, skrive ned, hvis du kommer i tanke om noget ekstra ifht det du har skrevet derhjemme, se en ekstra gang på den matematikopgave du ikke kunne finde ud af eller læse teksten i engelsk en gang mere.
    Det ville gøre din dag nemmere og du ville ikke have nød af at kede dig lidt.

Du kan også bruge tiden på at dagdrømme, slappe af eller læse et par sider i en god selvvalgt bog;)
    JEg ville faktisk gerne have 20min "tvungen" kedsomhed/valgfri tid at disponere over hver dag, men jeg gider ikke stå op for at få det smiley

• #4   12. jun 2010 hehe... *S* jeg er bare ikk vandt til at kede mig ;D min ene bedste veninde er psykisk syg, så hun opfører sig lidt "barnligt" hvis man kan sige det, men ellers er der ikk noget. Men hun kan bare ikk sidde stille xD så jeg er bare ikk vandt til det *S*

Kommentér på:
En MEGET våd tur!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce