finde nyt hjem-killinger useriøse svar {{forumTopicSubject}}
hej
jeg mangler stadig at finde nyt hjem til to af mine killinger. Den ene er flyttet, og har klaret det godt
Nu har jeg lavet annoncer igen på dba.dk og guloggratis.dk. Jeg har hængt sedler op i supermarkederne. Men når folk henvender sig, så er det kun for at spørge om, de stadig er der.
Der har været et par stykker, som har mailet og ringet. Men så efter et par dage, hører jeg intet fra dem, og sms og mailer, om de stadig er interesserede.
Det er bare ikke sjovt, for jeg regnede meget med, at den dame, som havde sendt en sms om, at hun godt ville have begge to, men først skulle vise billederne til resten af familien, godt ville have dem.
Hvad skal man gøre for at finde et nyt hjem til killingerne, uden at få sådanne henvendelser.
jun 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 104 Svar: 391
okt 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 2 Emner: 63 Svar: 618
maj 2007
Følger: 30 Følgere: 29 Katte: 5 Emner: 28 Svar: 754
okt 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 2 Emner: 63 Svar: 618
jun 2009
nu er der en pige, der har svaret på dba.dk, at hun er helt vild med den stribede. men bor på nordsjælland. men hun ville finde ud af noget. så jeg har spurgt hvor henne, da mine forældre bor på sjælland, og jeg skal hen til dem. Så håber meget, at der kan aftales noget.
Men helt ærligt, hvorfor overhovedet kontakte en, når man ikke er 100% sikker på, at man vil have killingen eller katten.
jun 2009
finde nyt hjem-killinger useriøse svar
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside