{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.917 visninger | Oprettet:

Flydende latex - make up {{forumTopicSubject}}

Hej

min kæreste og jeg skal til halloweenparty og min kæreste vil gerne være sådan en indavl ting. han synes ikke rigtig der er nogle pæne masker på nettet, men så faldte vi lige over det her flydende latex, er der nogen der har erfaring med det?
er det nemt at bruge?
hvor meget skal der til?

(link fjernet)

håber der er nogen der kan hjælpe da det er lige om hjørnet smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flydende latex - make up
  • #1   3. nov 2010 jeg har ikke erfaring med flydende latex til masker og maskering, men jeg bruger det på sålerne af filtede sutsko og det lugter som kontaktlim. Det bliver varmt når det hærder og så bliver det gult som materie.
    Har ingen anelse om, om man kan købe det i en anden blanding eller noget, men den jeg har stinker giftigt

• #2   4. nov 2010 man kan få noget, der er til at putte i ansigtet. I kan evt trevle noget wc papir op, og smøre det flydende latex henover og så tørre det med en føntørrer direkte på ansigtet. Hold det selvfølgelig lidt fra øjnene og skal det over brynene, så læg vat under. Det lugter lidt ja, men kun indtil det er tørt, og kan stramme lidt i huden, men nemt nok at få af igen. Når man er færdig med "masken" kan man evt male den. Der findes specielle farver til dettte.
    Man kan også finde et eks glashoved, som man modelerer op og så laver masken inden den sættes på ansigtet, men det er et stort arbejde.

• #3   4. nov 2010 okay tusind tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Flydende latex - make up

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce