{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sasso skal møde killingerne
  • #2   20. feb 2011 fordi kira var meget stresset og bankede ham hele tiden men jeg henter ham i morgen og jeg skal aldrig have killinger igen for det har været hårdt for kira med fødsel og for sasso og mig

• #3   21. feb 2011 Håber alt går vel med sammenføringen. Kan da godt forstå du har savnet Sasso, men kan du ikke have Kira og Sasso adskildt, så han ikke lige farer hen og vil se til killingerne. Jeg tror, når killingerne først begynder at tumle rundt, ser Kira anderledes på tingene...

• #4   21. feb 2011 jeg har også tænkt på at sasso og kira skal være sammen først og jeg tror ikke der sker noget min hund måtte godt komme hen og se dem uden problemer de fare rundt men er i killingegård og sasso tror han kan gå hen til alle og lege uden problemer. jeg synes bare det var så synd for sasso at han fik tæsk hele tiden derfor gjorde vi som vi gjorde og tror det har været godt for dem begge håber jeg da smiley

• #5   21. feb 2011 Jeg ville helt klart sætte de voksne sammen først og når de er venner så killingerne

• #6   21. feb 2011 Jeg ville fare meget med lempe....var hun sur på ham allerede tidligt i forløbet, så tror jeg det er et usikkert tidspunkt at sammenføre på, nu her hvor mormis stresser lidt over at killingerne begynder at bevæge sig omkring på egen hånd. jeg tror personligt, at når nu skaden er sket og der er kommet splid mellem dem, så ville jeg vente med at tage ham hjem til killingerne er flyttet....men det afhænger selfølgelig af hvor alvorligt hun angreb ham.

• #7   21. feb 2011 Nu har jeg fået sasso hjem og kira og sasso var sammen alene først.
    Det gik over alt forventning efter kort tid så sasso de små han hvæste lige en gang den ene killing pustede sig op og fik piberenser hale det så sødt ud en farlig lille tiger smiley men nu går det fint og det virker som om sasso aldrig har været ude for en dør dejligt det gik sådan smiley

• #8   21. feb 2011 Gudskelov...det var godt nok en dejlig update.

• #9   22. feb 2011 Ej så fint. Ja ja, ofte gør vi os unødvendige forestillinger... Dejligt I aller er blevet forenet igen ;-)))

Kommentér på:
Sasso skal møde killingerne

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce