De semi/langpelsede katte

De semi/langpelsede katte

Medlemmer: 141
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte
700 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Min smukke nye Maine Coon pige <3 Min smukke nye Maine Coon pige <3

Ja så fik jeg en af mine store drømme opfyldt forleden dag. Jeg har fået lov at købe den smukke pige: http://www.kattegalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumId=14300

Hun er bare så utrolig dejlig og smuk.. Glæder mig rigtig meget til at hun bliver gammel nok, så jeg kan få hende hjem i familien smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min smukke nye Maine Coon pige <3
  • #1   9. jun 2011 Iiih hvor er hun altså fin! smiley Og nøj hvor hun minder meget om min lille Chewie, og de er næsten lige gamle! smiley Jeg skal hente min d. 10 juli..

Hun skal helt sikkert følges, synes den farve en SÅ smuk og unik, og der er ikke mange af den herinde smiley STORT tillykke med hende - kan godt forstå du glæder dig!

• #2   10. jun 2011 Mange tusind tak.. Skal da lige ind at lure din pige, hvis hun er oprette herinde.. Peony skal jeg hente omkring 1 juli smiley Glæder mig bare så meget..

Ja farven er nemlig bare utrolig smuk og helt speciel. Også har hun samtidig udsenet med sig smiley

• #3   10. jun 2011 Du går bare ind og lurer smiley Din er lidt mere harmonisk i ansigtet, hvor min bærer mere præg af det assymetriske totie look, begge er dog helt unikke i farverne.. Kan ikke sige det nok, er FORELSKET i den farve.. Mit hjerte smeltede også lige lidt da jeg så din lille pige, der er bare noget helt specielt over den farve..

Og hvor kan jeg bare godt forstå dig!! Der er bare såå lang tid endnu ( og dog så kort, at det næsten er endnu værre ) smiley

• #4   10. jun 2011 Har været inde og lure, som du nok har opdaget smiley
    Ja jeg er os helt forelsket. Faktisk var det meningen at jeg ønske en helt alm sort smoke, men har en kæmpe svaghed for tortier, som man os kan se ved min profil ved mine katte, hehe.. Og ja, da jeg så hende her, var jeg ikke 1 sek i tvivl om at hun skulle være min pige smiley smiley <3
    Jeg var dybt forelsket i hende. Hun stjal bare mit hjerte..

Uh ja det har du ret i. Der er nemlig lang tid, men aligevel så kort tid. Og på en heller anden måde, føles det som en evighed, hehe smiley

• #5   10. jun 2011 Hihi ja det har jeg - taak for det ! smiley

Sjovt, det har vi også tilfælles - tortier! Jeg ville enten have en tortie eller en sølv variant, og i starten troede opdrætter at hun var sort sølv tortie, men blev i tvivl med tiden og fandt ud af hvad hun var.. Synes det er enormt spændende at hun nu er den farve, og nu kan jeg ikke forestille mig hende være noget andet - hun er bare perfekt..

Det er utroligt hvordan en kat bare kan indtage ens hjerte fuldstændig - har aldrig oplevet noget lignende.. Men det er vel lidt som at blive "mor" agtigt, kunne jeg forestille mig? smiley

• #6   10. jun 2011 Sikke en lille smuk mis , tillykke med hende smiley

• #7   10. jun 2011 Er hun ikke fra Struves ?

Min veninde skal have Sylvester fra samme kuld. Det er et super opdræt.

• #8   10. jun 2011 Ea T:
    Hehe det er nemlig næsten som at blive mor. Alle mine dejlige katte har jeg oplevet det på den måde, at mit hjerte bare sage, *Ja hende der* smiley
    Og gud hvor jeg elsker alle mine dyr, som var din mine børn.

Har os fået killinger på min hunkat Georgia i går, ende dog ud med kejsersnit smiley Og der kom 2 tortier og regner med at beholde den ene pige, hvis hun udvikler sig godt, for hun har os stjælet mit hjerte smiley

Bimsemor: Tusind tak. Er os bare så glad smiley

Maria:
    Jeps det er hun nemlig.. Og ja, Sylvester er også bare en rigtig fin dreng.. De var lige blevet vaccineret, da jeg var nede at se dem.. Min veninde som jeg havde med dernede, hun tog også en masse foto, også nogle af sylvester, som jeg sætter ind, så snart jeg får dem smiley

• #9   10. jun 2011 Det blir sjovt at se... Jeg har selv kigget på din misse pige, men skal have ny bengal og jeg må prøve at styre mig lidt smiley

• #10   10. jun 2011 Hehe kender godt det med at man skal forsøge at styre sig. Nu får jeg jo lille Peony også måske en beholder af en af mine mislinger, ja det løber hurtig op smiley

• #11   10. jun 2011 Det jo lige det, man kan jo ikke andet end at få tusindvis af følelser for sit lille kæledyr.. Det faktisk lidt overvældende hvor meget de egentlig overtager ens hjerte!

Jaaah har godt set dine små vidundere, og læst historien ( GODT det endte som det gjorde smiley ) og kan godt forstå du vil beholde en af dem.. Det jo også så svært at lade være - især når det er "ens eget" værk, hehe.. Glæder mig også til at se dem vokse op! smiley

• #12   13. jun 2011 Hehe ja det er godt nok hel vildt.. Her i huset er dyrene lige så meget en del af familien, som os selv.. Når vi får slik, så får kattene os guf (katteguf) smiley

Ja det var utrolig heldigt at alt gik godt, tros krisen og den væmmelige omgang..

Har iøvrigt oprette Peony herinde smiley
    Man kan se hendes profil her: http://www.kattegalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=41886

Kommentér på:
Min smukke nye Maine Coon pige <3

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce