{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
551 visninger | Oprettet:

Magnus missen {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke om offtopic er bedste placering... men nu blev det her smiley

Magnus sover i en katteseng med varmepude, imellem os, han beder om mad 2 gange i løbet af en nat og så kravler han gerne ud af sin lille seng, og ned til mig og putter under dynen. Er så nervøs for at få mast ham :o)

De andre killinger leger godt med ham, og sover selvfølgelig også i sengen. (vores seng er kun 140cm bred så der er trængsel).

Han tager med os på arbejde, i går var han med min kæreste i Maxi Zoo hvor han så sov i transportkasse med varmepude og tæppe, og i dag skal han prøve at være på apotek med mig, så han får set hele verden og prøvet lidt jobs :o)

Vi var lidt nervøse for hans mave, da han ikke rigtig har lavet afføring, kun en enkelt gang siden i fredags. Jeg ringede til dyrlæge som heldigvis sagde at så længe han havde appetit og ikke kastede op, så var der ikke grund til bekymring, vi skulle fortsat stimulere, og hvis han så havde noget, skulle det nok komme, men at de optager det meste i sådan en omgang modermælk smiley

Jeg får forhåbentlig skudt lidt billeder af vores 5 små plejebørn i morgen, det er svært at nå det hele med så meget gang i den, pyha, godt jeg ikke har børn også :o)

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Magnus missen

Annonce