{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

Besøg af hund.... {{forumTopicSubject}}

Hejsa...

Vil bare lige dele min dejlige oplevelse med jer. I går aftes havde jeg besøg af en veninge OG hendes hundehvalp, da vi ville se hvordan hunden agerede sammen med mine to katte Qaiser og Zeus. Dette både fordi jeg engang i fremtiden gerne selv vil have en hund, og var derfor nysgerrig efter kattenes reaktion, og for at finde ud af og jeg vil kunne passe hunden for min veninde i fremtiden....
Nå, men det var altså vildt sjovt at se, det var klart kattene, men Qaiser i spidsen, som havde overtaget. Når hunden i kådskab og i ønsket om leg, hoppede frem imod kattene imens den bjæffede ivrigt, sad Qaiser bare og kiggede køligt på den, som om han sagde; "hvad fejler den tingest??" Imens sad Zeus en smugle længere væk, og synes egentlig at hunden var lidt farlig, men når Qaiser ikke flygtede, så ville han i hvert til falde heller ikke.
Hele aftnen forløb som en stor succes, hvor der endda var overskud fra Qaisers side til at ligge sig kælent ned og slappe af...
Utroligt så rolige mine dejlige katte er, endda sat i en så uvent situation, en hund på deres hjemmebare....

Bare lige en lille historie fra mig...
Knuzz
Sussie

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Besøg af hund....

Annonce