Forum kategorier

Århus-katte

Århus-katte

Medlemmer: 22
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
Dyrelæger? Kære århus-folk Vi er flyttet fra vores dyrlæge som vi var meget glade for, og skal derfor nu finde en ny som forhåb...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. aug 2010
Visninger:
642
BaBoom?? Jeg sidder lige og keder mig, og kommer så til at kikke på de andre slags gallerier man kan oprette en profil på. Elske...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jul 2010
Visninger:
622
Endelig får misserne en have :) Jeg vil gerne dele en god nyhed med jer: Min kæreste og jeg skal flytte i rækkehus i udkanten af Århus, og dermed få...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. apr 2010
Visninger:
1.245
Catering i århus? Hej Alle Jeg skal giftes d. 12/6-10 (juhuuuu), og derfor skal vi jo så holde en lille fest. Det bliver kun for den n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. apr 2010
Visninger:
1.125
Katten på toilettet? Min veninde har lige sendt mig dette link: http://www.coolstuff.dk/Litter_Kwitter Hvad synes I om det? Som min v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. nov 2009
Visninger:
1.436
Efterlysning - sort og hvid kat Min helt fantastiske Snudeberg har nu været væk i 4 mdr. han er efterlyst vidt og bredt, men så jo lige jeg var i en År...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. nov 2009
Visninger:
1.161
Poly-kat? Når nu en kat med ekstra tær kaldes for en rottekat, er det så bare for sjov, eller gør genet for den ekstra tå virkeli...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. nov 2009
Visninger:
2.150
Vægt på huskat? Min kæreste og jeg har indgået et lille væddemål: Vores ene kat, Bettemis, er en meget lille kat. Dyrlægen siger og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. nov 2009
Visninger:
1.574
Fremlysning Inde på dyrenes beskyttelse er denne fremlysning som jeg lige vil dele med jer i tilfælde af I kender katten. Jeg blev ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. nov 2009
Visninger:
1.207
Mine kattes juleønsker Jeg har lavet et bette album med nogle ting jeg synes kattene fortjener, men som jeg ikke har råd til. Derfor har famil...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. nov 2009
Visninger:
434
Tilbehør til katten Hvordan har I det med tilbehør til katten? Altså både sådan noget med at give den halsbånd på (for at den kan blive ful...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. nov 2009
Visninger:
402
Storebror i regionsrådet Min storebror er blevet valgt ind i regionsrådet i midtjylland for SF. Jeg er SÅ stolt og glad!!!
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. nov 2009
Visninger:
1.067
Kat i opgangen Jeg bor i lejl i åbyhøj hvor man ikke må have dyr. Dog er min kæreste og jeg ikke de eneste forbrydere, for i opgangen ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. nov 2009
Visninger:
558
Lynfabrikken Jeg vil lige komme med en anbefaling. I Vestergade (århus C) ligger der en slags cafe der hedder Lynfabrikken. Det ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. nov 2009
Visninger:
379
Julepynt lavet af dyrehår I denne uge sælger Netto julepynt i form af små egern og dådyr med pels. Denne pels stammer fra Kina, hvor pelsningen ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. okt 2009
Visninger:
501
Velkommen til min niece Så har min niece Emma fået en profil på KG, og er også kommet ind i denne gruppe. Ja, det er måske lidt forskelsbehandl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. okt 2009
Visninger:
475
Tingskoven Er der nogen der kender en hjemmeside for tingskoven eller noget? Kan nemlig ikke finde den når jeg googler, og ville g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. okt 2009
Visninger:
1.749
Døve racekatte? Jeg synes jeg ser en del salgsannoncer med killinger af racerne mco og nfo som er døve. Er det særligt hyppigt ved diss...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. okt 2009
Visninger:
466
Bettemis post vaccine Lille søde Bettemis er blevet syg. Heldigvis ikke slemt, men det troede vi, så vi havde hende til lægen og var meget be...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. okt 2009
Visninger:
350
Vores katte Kære medlemmer Jeg synes det kunne være interessant at høre hvilke racer jeres katte er, og om I bevidst har valgt d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. okt 2009
Visninger:
1.105

Annonce