Forum kategorier

Billede redigering for alle

Billede redigering for alle

Medlemmer: 67
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
Er der nogen aktive i gruppen???? .. Det er godt nok længe siden jeg har været online her.. Men er der nogen aktive i gruppen?
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. sep 2013
Visninger:
338
Juhuu? Er der nogen aktive i gruppen? Hej alle :) Nu ved jeg godt, vi er i julemåneden og man har travlt med mange andre ting.. Men jeg synes stadig ikke...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. dec 2011
Visninger:
2.216
Billede i rund form, med ramme?? Hejsa.. Sidder lige og fumler med billeder igen og jeg kan simpelthen ikke huske hvordan man får en ramme på en rund...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. dec 2011
Visninger:
637
hjælp til banner/billede Er der en herinde der vil hjælpe mig med at lave et julebanner til min hjemmeside ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. dec 2011
Visninger:
529
Hjælp til julebillede. Kære alle sammen. Nu hvor den søde juletid venter sig, vil jeg høre om der er nogen af jer der kunne tænke jer at lave ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. dec 2011
Visninger:
810
Vil du lave et billede til mig? Hej alle skønne mennesker.. Nu er Fenjas killinger blevet 3½ uge, og tænkte på om der var nogle der vil kaste sig ud...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. maj 2011
Visninger:
502
Smitter af Hej Nogen der ved hvorfor mine billeder smitter af ? Jeg bruger 150 gr glossy fotopapir, oh har den nye IP4700 fot...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. mar 2011
Visninger:
995
hjælp til banner... Suk. Er der ikke en venlig sjæl eller flere der vil forsøge at lave et banner til mig? Er elendig til at bruge egne b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. feb 2011
Visninger:
518
Godt redigeringsprogram til 300,- kr Se lige denne annonce fra kamerahuset. De sælger photoshop elements 8, en kamerataske og pudseklud for kun 300,- kr. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. feb 2011
Visninger:
1.001
Så sker der ting og sager :-P Hej alle sammen.. Så er jeg tilbage igen.. Efter lang tid hvor redigering har hængt mig langt ud af halsen, er jeg be...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jan 2011
Visninger:
1.390
Stillestand i gruppen? Synes godt nok ikke der sker meget i gruppen for tiden.. :O Slet ingen der laver nogle billeder, har nogle nye/flott...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. dec 2010
Visninger:
576
Må jeg vise min nye kat frem Her er min nye prinsesse så <3 En SKØN brunmasket helligbirma.. Byd hende hjertelig velkommen. http://kattegalle...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. nov 2010
Visninger:
991
TILLYKKE FENJA (MICHELLE S) IDAG ER DET FENJA'S FØDSELSDAG HURRA HURRA HURRA ;o) ET KÆMPE STORT TILLYKKE HERFRA ;O) HÅBER MICHELLE FORKÆLER DIG H...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. nov 2010
Visninger:
582
hvad sys i? Ville igang med photofiltre igen og lave lidt svære ting, her er det første prøve... original billede ligger der også.....
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jul 2010
Visninger:
1.224
Hvad synes I om dette ? Jeg har taget dette billede, af min hund Dina. Det er redigeret lidt, mht lys og kontrast og så har jeg fjernet nogle ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jul 2010
Visninger:
543
Så kom Sean hjem ;O) Så fik vi Sean hjem igår og det går vist helt fint mellem Gizmo og Sean... De tager nogle ture indimellem, men har og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. maj 2010
Visninger:
498
Et lille minde-billede ;') Jeg savner hende bare vildt meget! Og det var endda kun min mormors kat! http://images.kattegalleri.dk/uploads_alb_l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. maj 2010
Visninger:
435
Opdatering af Gizmo's profil Jeg har lige lagt lidt andre billeder ind i Gizmoøs profil, for jeg synes, der skulle nogle nye billeder ind af ham ogs...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. maj 2010
Visninger:
883
Banner til Michelle... Jeg har lige prøvet at lave et par stykker til dig Michelle. Ved ik om det er noget i den stil, du søger ;O) http://...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. maj 2010
Visninger:
559
Vil i lave et billede til mig? Hej alle seje billede redigere... Er der nogle der vil hjælpe mig med at lave et banner af mine katte (et aflangt bi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. maj 2010
Visninger:
411

Annonce