Forum kategorier

De semi/langpelsede katte

De semi/langpelsede katte

Medlemmer: 141
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
Nye billeder i profilerne :D Så blev det tid til en lille fornyelse af billeder :D Her kan i se min to guldklumper, som bare er vokset en hel del al...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. sep 2011
Visninger:
577
Min smukke nye Maine Coon pige <3 Ja så fik jeg en af mine store drømme opfyldt forleden dag. Jeg har fået lov at købe den smukke pige: http://www.katteg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jun 2011
Visninger:
699
Georgia har født 4 skønheder <3 Puha ja vores lille familie var igennem lidt af et maridt i dag, men gusklov enden alt godt :D Georgia fødte to små sk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jun 2011
Visninger:
829
Klumpende grus til langhårede katte? Nu har jeg i efterhånden mange måneder prøvet med diverse ikke klumpende katte gruse, fordi jeg har hørt at med klumpen...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. maj 2011
Visninger:
1.018
forskel på main coon og norsk skovkat? fik at vide af en katte ekspert i fredags at kiki bestemt var en norsk skovkat, men jeg har alledage troet og kun fået ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. maj 2011
Visninger:
1.984
Birma parret med coon? Hvad vil i mene om ideén at parre en hun coon med en han birma? Tror i det ville kunne "lade sig gøre"?
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. mar 2011
Visninger:
873
Poly coon's? Hej alle :) Jeg vil rigtig gerne havde killinger med Nala her i April måned. Også har jeg jo kigget lidt efter en fin...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. mar 2011
Visninger:
1.680
Er de halvt semi? For et par mdr. siden lavede et et indlæg, hvor jeg spurgte om mine killinger blev semilangpelsede. Dengang var de knap...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. dec 2010
Visninger:
1.123
forside billede?? heyhey sad og tænkte lidt på om der ikke snart skal et nyt forside billede på gruppen? er et af mine billeder der er på...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. nov 2010
Visninger:
743
Tror I at de bliver semi? Min kat Abby har fået to killinger for 5 dage siden, og jeg sidder nu og snakker med min svigermor, om de bliver semila...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. okt 2010
Visninger:
1.545
Katten giver stød Hey hey - ville lige høre om der er andre der har det samme problem som mig.. Problemet er at jeg får stød af min ja...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. feb 2010
Visninger:
1.730
Uge 47's konkurrence: Vinderkåring 1. Abby : 2 3. Kiki : 12 5. Georgia : 1 7. Fleur : 3 8. Wulli : 1 9. Simba : 1 10. Fenja : 2 13. Toby : ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. nov 2009
Visninger:
1.352
Uge 47's konkurrence: Afstemning <b>OBS!!! STEM I FOTOALBUMMET!!</b> Der er nu gjort klar til at folk kan stemme! <b>Stem på 3 af de billeder I syne...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. nov 2009
Visninger:
1.415
Hvor ofte børster I? Tænkte lige på - Hvor ofte reder I jeres kattes pels?
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. nov 2009
Visninger:
1.644
Uge 47's konkurrence: Tilmelding <b>LÆS VENLIGST ALT! </b> Ugens vindertema blev: <b>"Sjoveste katteansigt"</b> I bedes læse reglerne grundigt, da...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. nov 2009
Visninger:
1.547
Tak for invitationen Glæder mig til at være en del af gruppen :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. nov 2009
Visninger:
1.430
Uge 46's konkurrence: Vinderkåring Så er stemmerne for ugens <b>"Ugens konkurrence"</b> talt sammen, og resultatet er følgende: <b>Nr. - Billede - Anta...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. nov 2009
Visninger:
1.200
Uge 47's konkurrence: Temavalg Hvilket konkurrencetema kunne I tænke jer som <b>"Ugens Konkurrence"</b> i denne uge? Her er følgende valgmuligheder...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. nov 2009
Visninger:
1.312
Uge 46's konkurrence: Afstemning <b>OBS!!! STEM I FOTOALBUMMET!!</b> Der er nu gjort klar til at folk kan stemme! <b>Stem på 3 af de billeder I syne...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. nov 2009
Visninger:
1.497
Vdr. exotic og konkurrencerne Nu er jeg jo nybegynder indenfor katteverdenen, hvilket er én af grundene til, at denne gruppe er oprettet. Nu er de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. nov 2009
Visninger:
673

Annonce