Forum kategorier

SlankeGruppen :)

SlankeGruppen :)

Medlemmer: 29
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
opskrift på slankekur jeg har en rigtig god opskrift på en slankekur hvis der nu var nogen der godt kunne tænke sig at tabe sig, jeg brugte d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2012
Visninger:
1.056
December - hvordan undgår man alle de lækkerier Puha.. æbleskiver, pebernødder, julestjerner, varm kakao og meget meget mere ..¨ Jeg må nok ærligt indrømme at jeg har...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. dec 2011
Visninger:
1.638
det står da helt stille herinde! Kan det virkelig passe der ikke er nogle der vil tabe sig mere eller tale om det :-) Nu har jeg ikke været medlem herin...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. nov 2011
Visninger:
1.238
vejen til hvepsetalje og stram mave (link fjernet) er selv blevet indehaver af dette vidunder og det VIRKER! bare ti minutter med ringen og det føles som...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. okt 2011
Visninger:
1.224
Julen er en hård slanketid Puha, sikke dog med fristelser.. Jeg er faldet lidt i her i julen, må jeg nok indrømme.. Hvad med jer andre?
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. dec 2010
Visninger:
497
Hjælp, fedtfattig sovs.. Når jeg laver sovs, bruger jeg flydende becel og mel og kommer så bouillon vand i .. Og når jeg laver købesovserne brug...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. aug 2010
Visninger:
1.135
Hvordan går det med jer? Ja, jeg er måske nok faldet lidt af på den her på det sidste, men det vil jeg gerne ændre på, for jeg savner faktisk de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jul 2010
Visninger:
1.178
Sommersalat, nogle råd? Hej, udover tomat agurk og salat, hvad kan man så komme i en salat så den blir lidt sommerlækker? Får nemlig mine foræ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jun 2010
Visninger:
496
Madpakke ideer? Jeg går på handelsskolen, og har ikke mulighed for at få maden i et køleskab, men kan dog få varmet det op i mikroovn.....
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. apr 2010
Visninger:
565
Forældre?? Hej... Jeg er en pige på 15(16 på tordag) og jeg vil gerne tabe mig, men mine forældre forhindre mig i det.. Jeg er be...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. mar 2010
Visninger:
1.091
Mælkeprodukter - vigtige? Jeg har for nylig gennemgået en operation der gør, at jeg ikke må spise mad, der skal tygges.. Altså har min kost pr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. mar 2010
Visninger:
750
Hjælp!! Proteinrig shakes?? Jeg har lige gennemgået en operation og må kun spise flydende, så je tænkte på om i ikk ku komme med nogle velsmagende ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. feb 2010
Visninger:
516
Smoothies (link fjernet) Dette link kan Rille varm anbefale. Hun kommer sikkert og fortæller lidt mere om det:)
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jan 2010
Visninger:
699
"stærkt" mad ? Jeg tænkte på, om chili pulver har samme effekt som ægte friske chili ? Det med at stærk mad forbrænder osv :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jan 2010
Visninger:
932
Foliebøffer Foliebøffer 4 pers. 4 engelske eller entrecôte 1 tsk salt peber 30g smør (Skal være blødt) 1 tsk reven citrons...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jan 2010
Visninger:
2.077
opskrift 1 broccoli 5 gulerødder 4 forårsløg 2 kyllinge filet lidt cremefine 7 % fuldkorns pasta Skær grøntsagerne i små s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jan 2010
Visninger:
843
Gryderet. -Oksekød i tærninger, (sørg for at det er rent kød, uden fedt på) -2 fed hvidløg (snittes i bitte små stykker) - sqa...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jan 2010
Visninger:
612
Fedtfattig dessert. :o) Ja, jeg er som sagt ved at omlægge min kost og livsstil, men for ikke at det bliver alt for kedeligt forkæler jeg mig s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jan 2010
Visninger:
1.725
Opskrifter / Ideer Hvis nogen af jer derude sidder inde med en lækker opskrift, eller en god ide til mad/snack eller andet, må I MEGET ger...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jan 2010
Visninger:
442
Grøn pesto ? Jeg har fundet en opskrift hvor jeg skal bruge det, men har lige et par spørgsmål.. 1. Er det godt/sundt? (Især når ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jan 2010
Visninger:
7.046

Annonce