Forum kategorier

Twilight-Gruppen

Twilight-Gruppen

Medlemmer: 31
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
Det første til gruppen Vil da lige sige lidt om hvorfor jeg har valgt at oprette denne gruppe. Nu er Twilight rimelig ny for mig,men jeg har ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. mar 2010
Visninger:
685
Forks i staten washington Her er lige lidt fra byen Forks,og omegn. syntes at det er spændende at byen ret faktisk eksistere,troede at den var o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. mar 2010
Visninger:
469
Twilight universet Jeg synes det er helt vildt fedt, at vampyrerne bliver skiltret som de her fantastiske vidunderlige smukke skabninger. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. mar 2010
Visninger:
324
Stephenie Meyer Jeg var inde på hendes hjemmeside og så lige traileren til eclipse. http://www.stepheniemeyer.com/ Midnight sun, je...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. mar 2010
Visninger:
626
New Moon - filmen Ja så er jeg lige blevet færdig med at se New Moon..... Er jeg den eneste der er så.. hmm.. der har så let til tårer så...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. mar 2010
Visninger:
303
Links Ja jeg tænke vi skulle ha en tråd med forskellige links.. og så skal det her link da bare ind og ligge: I wanna be...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. mar 2010
Visninger:
909
Skuespiller og rolle-forelskelse.. Altså jeg må sige, jeg bliver sjældent forelsket, men jeg har da nogle af de her obligatoriske celebrity forelskelser.....
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. mar 2010
Visninger:
680
Carlisle Cullen Vil lige lave et emne om Carlisle Cullen,da jeg faktisk syntes at han er skøn....: ) Syntes at hans rolle i Twilight e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2010
Visninger:
1.607
Billeder i gruppen Nu hvor jeg har lavet denne gruppe,ved jeg at der er nogen som laver billeder. Disse er selvfølgelig meget velkomne he...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2010
Visninger:
441
Edward Cullen Edward Cullen Fra Wikipedia, den frie encyklopædi Blev født i 1901. Han blev vampyr, da han var 17 år gammel. Som vam...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2010
Visninger:
1.918
Bella Swan Isabella Swan Fra Wikipedia, den frie encyklopædi Bella har langt mellem-bølget brunt hår, hun har chokolade brune ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2010
Visninger:
1.174
Jacob Black Inden I læser så bliver der afsløret meget om de forskellige bøger så hvis ikke I vil ha hovedtrækkende, altså de vigti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2010
Visninger:
1.536
Esme Cullen Esme Cullen (født Esme Anne Platt og senere Esme Anne Evenson) er hustru til Carlisle og adoptivmor til Edward, Rosal...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2010
Visninger:
1.306
Rosalie Hale Rosalie Hale Rosalie Lillian Hale. er adoptivdatter af Esme og Carlisle. Hun er adoptivsøster til Edward Cullen, Alice...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2010
Visninger:
633
Emmett Cullen Emmett Cullen Emmett Cullen (født Emmett McCarty.) er Rosalies mand, Carlisle og Esmes adoptivsøn, og adoptivbror ti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2010
Visninger:
1.460
Alice Cullen Alice Cullen Alice Cullen (født Mary Alice Brandon) er Esme og Carlisles adoptivdatter. Hun er adoptiv søster til Ed...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2010
Visninger:
1.354
Jasper Cullen Jasper Cullen Jasper Cullen er det medlem af Cullen familien, der har været "vegetar" i mindst tid, selvom han er de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2010
Visninger:
1.346
Peter Facinelli lige en tråd om dejlige Peter. Peter Facinelli Fra Wikipedia, den frie encyklopædi Gå til: navigation, søg Peter ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. mar 2010
Visninger:
632
Taylor Lautner her er lige en tråd om Taylor Taylor Daniel Lautner (født den 11. februar 1992) er en amerikansk skuespiller og mart...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. mar 2010
Visninger:
1.006
Aalborg hejsa tøser. hvem af jer bor i nærheden af Aalborg eller i køreafstand? har nemlig fået muligheden for at tage 3 pig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. mar 2010
Visninger:
531

Annonce