Forum kategorier

Twilight-Gruppen

Twilight-Gruppen

Medlemmer: 31
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
Kwop kilawtley - ? Er der nogen af jer der ved (VED) hvad det helt præcist betyder? Da jeg første gang hørte det synes jeg det lød sjo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. mar 2010
Visninger:
848
Twilight Quiz Jeg har lavet en quiz, den går ud på, at I skal gå ind i det fotoalbum jeg har linked. Så er der 13 billeder af et sæt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. mar 2010
Visninger:
838
hi hi..tjek lige den her fandt lige en som jeg syntes er rigtig god..... ;o) http://www.youtube.com/watch?v=80AhgUhUBEw anne
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. mar 2010
Visninger:
1.409
robert pattinson-af josie rusher(bog) her er lige lidt om en bog som josie rusher,har skrevet om robert. har den og læste den på en aften,virkelig god bog. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. mar 2010
Visninger:
1.222
twilight bog...update nu vælger jeg lige at oprette en tråd om hvor langt jeg er i den først twilight bog,i stedet for i missemors gruppe. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. mar 2010
Visninger:
479
She wants to be mrs Robert Pattinson. Hehe:) http://www.youtube.com/watch?v=smpZXkqXQRM
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. mar 2010
Visninger:
591
Robert Thomas Pattinson Robert Thomas-Pattinson (13. maj 1986) er en engelsk skuespiller, musiker og model, bedst kendt for sine roller som C...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. mar 2010
Visninger:
1.487
Nurse Jackie..Peter Facinelli her er lige et link til en serie som peter spiller med i. det er på engelsk og prøvede at oversætte det til dansk på n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. mar 2010
Visninger:
805
Twlight stjerne...snart popstjerne Fra B.T. Twilight stjernen Robert Pattinson er ved at indspille sit første album. HENNING HØEG (HOEG) - Torsdag d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. mar 2010
Visninger:
808
Kristen Stewart lige en tråd om Kristen. Kristen Stewart Fra Wikipedia, den frie encyklopædi Stewart ved Hollywood Life Magazi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. mar 2010
Visninger:
1.421
Aalborg hejsa tøser. hvem af jer bor i nærheden af Aalborg eller i køreafstand? har nemlig fået muligheden for at tage 3 pig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. mar 2010
Visninger:
531
Taylor Lautner her er lige en tråd om Taylor Taylor Daniel Lautner (født den 11. februar 1992) er en amerikansk skuespiller og mart...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. mar 2010
Visninger:
1.008
Peter Facinelli lige en tråd om dejlige Peter. Peter Facinelli Fra Wikipedia, den frie encyklopædi Gå til: navigation, søg Peter ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. mar 2010
Visninger:
633
Jasper Cullen Jasper Cullen Jasper Cullen er det medlem af Cullen familien, der har været "vegetar" i mindst tid, selvom han er de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2010
Visninger:
1.347
Alice Cullen Alice Cullen Alice Cullen (født Mary Alice Brandon) er Esme og Carlisles adoptivdatter. Hun er adoptiv søster til Ed...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2010
Visninger:
1.357
Emmett Cullen Emmett Cullen Emmett Cullen (født Emmett McCarty.) er Rosalies mand, Carlisle og Esmes adoptivsøn, og adoptivbror ti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2010
Visninger:
1.460
Rosalie Hale Rosalie Hale Rosalie Lillian Hale. er adoptivdatter af Esme og Carlisle. Hun er adoptivsøster til Edward Cullen, Alice...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2010
Visninger:
633
Esme Cullen Esme Cullen (født Esme Anne Platt og senere Esme Anne Evenson) er hustru til Carlisle og adoptivmor til Edward, Rosal...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2010
Visninger:
1.306
Jacob Black Inden I læser så bliver der afsløret meget om de forskellige bøger så hvis ikke I vil ha hovedtrækkende, altså de vigti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2010
Visninger:
1.537
Bella Swan Isabella Swan Fra Wikipedia, den frie encyklopædi Bella har langt mellem-bølget brunt hår, hun har chokolade brune ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2010
Visninger:
1.176

Annonce