Forum kategorier

Twilight-Gruppen

Twilight-Gruppen

Medlemmer: 31
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
Edward Cullen Edward Cullen Fra Wikipedia, den frie encyklopædi Blev født i 1901. Han blev vampyr, da han var 17 år gammel. Som vam...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2010
Visninger:
1.926
Billeder i gruppen Nu hvor jeg har lavet denne gruppe,ved jeg at der er nogen som laver billeder. Disse er selvfølgelig meget velkomne he...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2010
Visninger:
441
Carlisle Cullen Vil lige lave et emne om Carlisle Cullen,da jeg faktisk syntes at han er skøn....: ) Syntes at hans rolle i Twilight e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2010
Visninger:
1.633
Skuespiller og rolle-forelskelse.. Altså jeg må sige, jeg bliver sjældent forelsket, men jeg har da nogle af de her obligatoriske celebrity forelskelser.....
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. mar 2010
Visninger:
680
Links Ja jeg tænke vi skulle ha en tråd med forskellige links.. og så skal det her link da bare ind og ligge: I wanna be...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. mar 2010
Visninger:
912
New Moon - filmen Ja så er jeg lige blevet færdig med at se New Moon..... Er jeg den eneste der er så.. hmm.. der har så let til tårer så...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. mar 2010
Visninger:
303
Stephenie Meyer Jeg var inde på hendes hjemmeside og så lige traileren til eclipse. http://www.stepheniemeyer.com/ Midnight sun, je...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. mar 2010
Visninger:
627
Twilight universet Jeg synes det er helt vildt fedt, at vampyrerne bliver skiltret som de her fantastiske vidunderlige smukke skabninger. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. mar 2010
Visninger:
324
Forks i staten washington Her er lige lidt fra byen Forks,og omegn. syntes at det er spændende at byen ret faktisk eksistere,troede at den var o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. mar 2010
Visninger:
469
Det første til gruppen Vil da lige sige lidt om hvorfor jeg har valgt at oprette denne gruppe. Nu er Twilight rimelig ny for mig,men jeg har ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. mar 2010
Visninger:
685

Annonce