Forum kategorier

Polydactyle katte

Polydactyle katte

Medlemmer: 37
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
Hope PP er drægtig Jeg glæder mig helt vildt.. så de der skønne små lyserøde dutter her d.15-02- Jeg har beregnet hendes termin til den 2...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. feb 2012
Visninger:
623
forskellen på poly og non poly smiler.. må jeg høre om i også kan mærke forskel.. jeg synes der er mere stolthed over den.. plus den er mere kærlig
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. okt 2011
Visninger:
618
Hey poly fans Så fandt jeg denne gruppe, så fedt den er her.. Håber at vi kan gang i den..
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. okt 2011
Visninger:
880
Min killing har 28 tæer... Kære alle Jeg har lige fået mig en lille ny killing efter at have været katteløs i et halvt år og som I nok har gættet...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. aug 2011
Visninger:
1.273
Indgroet negl? Hej, Jeg har et spørgsmål som jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig med :o Min kat har en klo mellem "tom...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. nov 2010
Visninger:
4.072
Poly killinger født d. 2/7 - 2010 Hej poly elskere. Så har jeg igen et lækkert kuld på 4 "fede" killinger, hvoraf alle er polyér. Hvis nogen søger po...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jul 2010
Visninger:
922
poly killinger født 6/5-2010 Hej poly elskere. Jeg har et lækkert kuld på 4 killinger, hvoraf 3 er polyér. Hvis nogen søger polyér, er I velkomne ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jun 2010
Visninger:
2.295
Udstilling af poly Ja mit spørgsmål er bare Kan man udstille en kat med poly tær....
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. sep 2009
Visninger:
727
Mød Gismo PP Hej folkens. :) Vil blot dele min glæde med jer, omkring ankomst af vores lille nye familie medlem. :) Han er døb...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. nov 2008
Visninger:
1.426
min lille poly killing ....:-).Ja...vores kønne Aquleia fik....en lille poly pige....hun er nu en charmer på 5 uger....med små luffer :-)...je...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. nov 2008
Visninger:
714
Hejsa Alle Hejsa Alle Yeps - det er Aquileia som har født - Vi måtte desværre en tur til dyrelægen og få hende ryngentfotogra...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jun 2008
Visninger:
715
Så har Phoebe P født 1 fed lille tortie polypige på 163 g blev det til. Hun har allerede tykke kinder og lår i skoene, en rigtig lille bass...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jun 2008
Visninger:
550
7 MCO polykillinger blev det til, i nat, da Pinky P fødte. Nåårh hvor er de små og søde. 3 blå tabby 2 sort tabby 1 creme og en ( sol...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jun 2008
Visninger:
643
Kazandra Kazandra som elskede mainecoon katte og havde stor forkærlighed for Maine Coon Poly katte er nu ikke længere på denne j...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jun 2008
Visninger:
595
Flere Poly killinger ( måske ) Måske skal vi have flere små polykillinger. Phoebe P har flotte røde dutter og vokser omkring maven. Grunden til ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. maj 2008
Visninger:
1.371
farvel allesammen. jeg skal desværre have aflivet min lille pige whitney. hun er alt alt for syg. har oprettet forum emne der hedder : lor...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. apr 2008
Visninger:
796
Så blev min polypige parret Pinky venter mini kludetæpper omkring 7 juni. Vi har lige konstateret fine røde "dutter"
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. apr 2008
Visninger:
1.205
Så er min lille polypige parret :-) så kunne vi ikke holde den længere - ville ellers gerne have ventet et par månder endnu....men vore lille pige - som vi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. apr 2008
Visninger:
1.323
sky kat . Hej allesammen , jeg har virkelig brug for hjælp. jeg har mine to dejlig maine coon bamser. de er begge sky, den yn...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. apr 2008
Visninger:
1.410
polypigen min :-) Ja jeg ved det....jeg er bidt af en kattegal.... Men lillepigen - Aquileia...skal altid være med hvor der sker noget...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. mar 2008
Visninger:
757

Annonce