Forum kategorier

The pink panther

The pink panther

Medlemmer: 116
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
Frigg´s killinger Så har min dejlig hun kat fået killinger, og jeg har lige fået lavet et foto album... Jeg vil gerne hvis i gider kigge ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. feb 2008
Visninger:
554
katte killing bortgives vil i ikke være søde at kigge på hende.
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. feb 2008
Visninger:
7.037
nye billeder hej så har jeg fået nogle nye billeder af bølle gå ind og kig hvis at i har lyst
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. feb 2008
Visninger:
408
KIGG! VIGTIGT<33 Vil i være med i min gruppe ?? Det er en gruppe hvor vi afholder konkurrencer hele tiden, andre emner er selvfølgelig ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2008
Visninger:
503
heei heii allesammen... jeg mangler hjælp i udfordring, vil i ikk være søde at hjælpe? jeg stmmer 110% igen lover jeg!
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jan 2008
Visninger:
441
Bedømmelser? Er i sødé at bedømme mine katte? Og gerne give en kommentar til mine katte og mine video klip :D Og hvis i vil, accep...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jan 2008
Visninger:
398
Er det fair? Nej vel? Syntes i det er fair at give hævne karakter? Jeg syntes ikk... Knus der fra hvor der ligger 30 cm sne, og det stadi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jan 2008
Visninger:
1.539
Hej Det er VILDT irreterende at ALLE stemmer efter hvordan racen er, i stedet for katten og billederne! Jeg taber i alle m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jan 2008
Visninger:
875
så fylder mig og guy år hej alle sammen så holder mor og guy fødselsdag sammen i år for første gang så nu er guy blevet en stor dreng på helt 2...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jan 2008
Visninger:
402
Godt nyt år! Godt nytår alle sammen :D <3333333333333333333333 -nogle der gider at stemme fair i mine udfordringer bare så der b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. dec 2007
Visninger:
1.165
hvad skal jeg stille op hej hvad skal man enlig stille op med en hun vild kat som har bo lagt sig i ens stald og får killinger HVERET år her si...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. dec 2007
Visninger:
738
glædelig jul ja jeg vil ønske alle medlemmer af denne gruppe en rigtig glædelig jul samt et godt nytår ønskes i af betina b ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. dec 2007
Visninger:
544
HJÆLP??? Jeg er TOTALT ved at tabe i min udfordring :´( Nogle der vil hjælpe? Stemmer 100% igen...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. dec 2007
Visninger:
384
Udfordring XD Nogle som hjælper lidt:-D? Kan godt stemme igen hvis i vil ha det 8D
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. nov 2007
Visninger:
456
Seniorfoder Jeg er gået over til at give min gamle exotic seniorfoder fra Hills, hvilket han er vild med, men problemet er at min l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. nov 2007
Visninger:
724
kan min kat være ved at blive blind ? heej.. min kat, på snart 5 år. hun er begyndt på noget meget mærkeligt.. kan næste ikk forklare det.. men nu ska...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. nov 2007
Visninger:
2.461
HJÆLP Heej noge der ved hvor gammel er hun kanin skal være når den må få børn ??? ... Svar gerne Hurdig's vis du ved det
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. okt 2007
Visninger:
290
4 små killinger :D så fik min kat perle 4 små killinger men det blev til 3 for den ene var født med tarmen uden på :( men det er jo hvad d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. okt 2007
Visninger:
576
Hjemmeside? Ved i hvordan man kan lave sin egen hjemmeside gratis? (: for kunne godt tænke mig at lave en? (:
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. okt 2007
Visninger:
548
vil du Heej vil ikk Være medlem af min hjemmeside ?? .. Lidt hvad man kan .. Du kan købe heste og passe dine heste gå til dy...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. okt 2007
Visninger:
882

Annonce