Forum kategorier

Os med fritløbende katte

Os med fritløbende katte

Medlemmer: 705
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
ude om natten jeg ville bare høre om jeres katte er ude om natten eller om i som mig helst har dem hjemme??
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. okt 2008
Visninger:
1.183
Fedt men denne gruppe hey. ville bare sige jeg syns det fedt denne gruppe er lavet håber snart der kommer flere ind. har oplevet her da min k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. okt 2008
Visninger:
417
slås trods kastreration? jeg har en hankatder er kastereret han er 11 år og har været kastrat siden 9 mdr. han slås med andre hankatte helt vild...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. okt 2008
Visninger:
361
hjælp!!! hej alle min kat er en killing som blev født i juni 08 og den er meget ude. men der hvor vi bor er det mange andre ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. okt 2008
Visninger:
560
HEJ XD hej alle sammen så sår valet melem til min han hvalp 1.buster 2.chilli 3.diesel 4.lakris 5.spunk tak
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. okt 2008
Visninger:
533
når den skal lave udenfor? min tiller vil ikke for at sige det pænt skide udenfor .. når hun kommer ind udefra er det første hun skal hen i katteb...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. okt 2008
Visninger:
961
vi er mange ville da lige sige at vi er mange der kan lide fritløbende missere - vi har lige rundet 300 medlemmer. stort velkommen...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. okt 2008
Visninger:
992
ghgjh min kat og hund kan ikke sammen.... min hund slikker katten i skritet hele tiden ved i hvad man skal gøre
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. okt 2008
Visninger:
466
er min kat er væk??? først vil jeg takke for at jeg må være med i den gruppe. Og så er der lige at min lille kat lige er begyndt at komm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. okt 2008
Visninger:
443
vacination. Hej . Hvad koster det at få en kat vaccineret mod kattesye ??
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. okt 2008
Visninger:
476
Udekatte Jeg har for det meste af mit iv haft udekatte og mener faktisk det er det bedste for en kat, det er der de høre til, de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. okt 2008
Visninger:
1.130
Jeg er ny! hey jeg er ny her, jeg har ialt 7 katte i 2 hjem =) de hedder webers lille nikki, webers nova, webers trunte miss, webe...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. okt 2008
Visninger:
1.260
kattelem i glas?? nu har jeg jo fem katte der vil ind og ud hele tiden men hvis jeg skal have en kattelem har jeg kun en terassedør i gla...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. okt 2008
Visninger:
508
hjælp med at finde navn til X det er nu 4 uger siden jeg fik X men har stadig ikke fundet et navn til ham lige nu kalder vi ham Mivsen men syntes det...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. okt 2008
Visninger:
985
Er din killing væk?? Kopieret inde fra HG: Kattekilling på ca. 10uger, HAN, kommet tilløbet, ved Øster Stillinge, ved Slagelse. gråstribe...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. okt 2008
Visninger:
459
rotten var løs - badr mine missere kommer tit med en død mus som gave til mig ikk så lækkert men det jo bare den hengivenhed den viser men.. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. okt 2008
Visninger:
622
Jeg blir lidt harm...... Godt nok er jeg fortaler for at mine katte skal have adgang til det fri..... Men ikke med mit hoved under armen... Har ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. okt 2008
Visninger:
763
hvor mange ting har jerse katte fanget ja mine har kun fanget en fugl der ikke kunne flyve og en solsort haha og så diverse hårelastikker har jeres fanget ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. okt 2008
Visninger:
1.499
bare for sjov ;-D er alle jeres katte meldt til her på galleriet eller er det kun nogle af jeres katte der er her ? lige nu på skrivende ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. okt 2008
Visninger:
978
hej hvad siger i til udfordringer herinde har to kørende lige nu...:-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. okt 2008
Visninger:
398

Annonce