Forum kategorier

The pink panther

The pink panther

Medlemmer: 116
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
Betændelse i det ene øje.: Hej alle sammen... Min søde lille misser har fået træk i det ene øje, har i nogle gode råd for dette??? Stakkels ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jun 2007
Visninger:
9.141
Hvorfor? Hvorfor min dejlige Puttemand ikke flere stemmer..?
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jun 2007
Visninger:
697
udfordringe :-) hej alle! mine små misser har gang ders føreste udfordringer ville høre jer ad om i ikke ville kigge ind og stemme fair...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jun 2007
Visninger:
366
vil I? Synes mine udfordringer står lidt stille. Vil nogen af jer kigge forbi? men i skal altså stemme 100 % fair på den i syn...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jun 2007
Visninger:
332
udfordringe :-) Hej alle samme ville høre om der er nogle af jer der kunne tænke jer at udfordre mine små misser... de har aldrig været...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jun 2007
Visninger:
427
STEM PÅ min lille mis!!! Vær søde at stemme på min lille mis, den er ved at tabe sin første udfordring!!! ;-(
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jun 2007
Visninger:
608
Jeg må ud med det :0) Jeg er simpelthen nød til at dele det med jer, jeg har købt en mis mere. Jeg glæder mig som et barn til hun kommer ove...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jun 2007
Visninger:
366
Missens navn??? Hejza... jeg har for kort tid siden fået denne smukke lille hun mis/ men problemmet er nu bare hvad hun skal hedde??? J...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jun 2007
Visninger:
396
ville bare lii spørge om jeres mening Jeg har 12 killinger.. og de når ikk at blive 12 uger inden jeg ska på landbrugsskole.. og hvis jeg ikk har fået dem sl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jun 2007
Visninger:
635
hjææælp jeg skal hente denne dejlige lille sag om ca. 3 uger, men ved simpelthen ikke hvad jeg skal kalde hende - har i nogle g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jun 2007
Visninger:
322
Hvad skal missen hedde??? Har lige fået mig denne lille blandings-mis, men kan ikke finde på et navn som passer til hende? Kan i hjælpe mig med a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jun 2007
Visninger:
412
hjælp buller han er bagud i hans udfordring vil i ikke nok hjælpe ham
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jun 2007
Visninger:
552
Mille og minn´s nye hjem... hejsa jeg har laver denne kasse i dag til de små kan vokse og lege i.. fin ikke ... GG..
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jun 2007
Visninger:
359
hjælp rosa er bagud i udfordring vil ikke ikke nlok hjælpe hende
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jun 2007
Visninger:
430
hej jeg har fået oprettet rosa vil i ikke være søde og gå ind at gi hende en bedømmelse
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jun 2007
Visninger:
422
heeeeeej HEJ er ny her inde og kunne godt tænke mig der var noge der gav noge kommentar og bedømmelser...... det kunne verer rat...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jun 2007
Visninger:
543
p-piller ? jeg har en lille hu kat, hun er ikke så gammel endnu, mener det eromkring 5 mdr ca. hvordan så med p-piller? er dt su...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2007
Visninger:
485
hvorfor gør hun det ? jeg undre mig over hvorfor min kat vækker mig hver morgen, ved at skubbe sit hovede alt hva hu kan mod mit og slikker m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2007
Visninger:
511
fotoalbum. Heeeej har lige oprettet et fotoalbums med vores lækre hunde, håber at nogen vil kigge forbi... xD I må også meget ge...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jun 2007
Visninger:
370
den bedste sutteflaske Heej.. jeg har fundet den bedste sutteflaske til små killinger.. Man tager simpelthen bare en "øjedråber" eller hva ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jun 2007
Visninger:
1.247

Annonce