Forum kategorier

(<3 de skønneste katte i verden <3)

(<3 de skønneste katte i verden <3)

Medlemmer: 17
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
svar på spørgsmål...?????????????????? her er lidt spørgsmål til jer der har lyst....????????? 1-dit navn.? 2-din kat/tes navn.? 3-din alder.? 4-din kat/t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. aug 2007
Visninger:
941
Tærte Tærte er ikk en hunkat , så nu har vi to hankatte jeg skal finde en nyt navn. jeg er bare løbet tør for ideer så hvis d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. sep 2007
Visninger:
1.048
stem hej stem på mig i mine udfordringer så stemmer jeg på jer i jeres udfordringer......knus anja.......please...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. sep 2007
Visninger:
356
Udf. Er i friske til en udf. med nogen af mine katte så send en ;o)
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. sep 2007
Visninger:
342
02/10-07: Den dag Charlig løb væk Som over skriften siger er lille Charlie løbet væk og fundet igen... Men nu skal i få hele historien.. Kenneth (min...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. okt 2007
Visninger:
938
nu kom han endelig. Så kom snoopy endelig hjem til os og bo. Så nu har jeg fået nogle flere billeder af ham også. kig og kommenter. :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. okt 2007
Visninger:
509
HVEM PASSER JERES KATTE I SOMMERFERIEN hej. er der nogen her inde på kg der kender nogen på fyn ( helst nordfyn) der kan passe min vidunderlige kat i sommerf...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. apr 2008
Visninger:
753
tricks Hej. Jeg har fået min nye killing Nico og jeg tror virkelig at han ville elske at lære noget. Han har potentiale til ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jul 2008
Visninger:
516
Hej alle katte elskere. Nogle der er friske på udfordringer. :D Og kig lige forbi min nye misser Gajol så kigger jeg også lige forbi jeres
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. aug 2009
Visninger:
1.243

Annonce