Forum kategorier

Den hvide Maine Coon

Den hvide Maine Coon

Medlemmer: 21
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
udstilling Når de hvide katte til udstilling skal have erklæring fra dyrlæge før de kan udstilles er det så den Audio Test som kar...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jan 2008
Visninger:
705
så fylder mig og guy år hej alle sammen så holder mor og guy fødselsdag sammen i år for første gang så nu er guy blevet en stor dreng på helt 2...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jan 2008
Visninger:
754
guy overfalder de andre katte hej alle sammen vil mega meget gerne ha hjælp og gode rod da min guy ikke er den venneligste (staves) mis da han overfa...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. sep 2007
Visninger:
1.090
hvor stor er jeres mis hejsa jeg ved min guy er en stor dreng men hvor stor er jeres misser guy er 37 cm høj ved skullerne og han har en ryg ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. aug 2007
Visninger:
1.272
hvide haler efter at vores hankat blue er blevet kønsmoden har han helt glemt hvordan man vasker sig... dette kan rigtigt ses på ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. aug 2007
Visninger:
653
sol og hvide katte jeg har et spørgsmål til jer alle ...er det kun os der har problemer når den hvide kat går i sollyset i nogle timer .tæ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. aug 2007
Visninger:
1.915
den sorte plet = ikke døv har hørt fra en veninde der har avlet hvide mainecoon katte i en del år nu at hvis killingerne har nogle mørke hår oven...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. aug 2007
Visninger:
1.064
døv eller hørende er jers kat døv eller har den hørelse? og vis den er døv hvordan kontagter i den så? guy er får det meste døv men h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. aug 2007
Visninger:
750
velkommen velkommen til Den hvide maine coon håber i vil komme til at bruge denne gruppe meget og i får det sjovt og svar på alle...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. aug 2007
Visninger:
889

Annonce