Forum kategorier

Katteslænget østjylland

Katteslænget østjylland

Medlemmer: 51
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
HJÆÆÆLP PLEAS min kat er syg !! hej alle sammen Idag d. 15/2 blev min misser vac. Men 7 minutter efter begynder hun at kaste op, vi troede bare det...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. feb 2010
Visninger:
872
Lille killing fundet. Jeg har fundet en lille killing, tror det en lille hun mis. Hun har ingen ejere og har ikke fået mad længe, så nu er hu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. nov 2008
Visninger:
1.171
Udfordringer Hejsa.. Vil i ikke gå ind og stemme i mine udfordringer?:D
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. feb 2008
Visninger:
492
sterilisation ændre adfærd? HJÆLP! Hejsa Jeg håber der er nogle kompetente og lidt kloge hoveder der kan hjælpe mig med mit spørgsmål, for står med et ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jan 2008
Visninger:
1.349
mit første album så vil i ikke være søde og tage en kigger? og lig da lige en lille kommentar når det nu er.. Potedask herfra
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jan 2008
Visninger:
499
Højtid. Hej, nu hvor julen nærmer sig og ikke mindst nytåret, tænker jeg på hvordan jeres små venner "overlever". Er de bange f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. dec 2007
Visninger:
601
Hvor går grænsen?? Hvor meget ville i gøre for jeres katte, hvis de blev syge eller skadet? Hvor går grænsen? Jeg synes selv dette er et ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. nov 2007
Visninger:
1.788
killing hey :D ville lige høre om nogen af jer skulle have killing til salg eller kender nogen der har? for vi leder efter e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. nov 2007
Visninger:
578
Missemad. Hvad er missers mad i det daglige og er der en livret ? Måske er der en lille sjov snack, agurk, chips ell. lign. Det...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. nov 2007
Visninger:
902
Hund og kat under samme tag. Det kunne være hyggeligt at høre fra jer, hvordan jeres hund og kat lever sammen. Om de er gode venner eller det er som...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. okt 2007
Visninger:
782
hvad er jeres syn på savannah katten? ´hej folkens jeg ville lige høre hvad i synes om savannah katten og her taler jeg om hybrid katten i ved serval og husk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. okt 2007
Visninger:
916
Hvor I Østjylland bor du? Nu har vi jo alle sammen i Østjylland.. Kunen godt tænke mig at vide hvor I Østjylland folk i denne gruppe bor. Jeg st...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. okt 2007
Visninger:
1.931

Annonce