Forum kategorier

Siameser - orientaler gruppen

Siameser - orientaler gruppen

Medlemmer: 18
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
Her er meget stille.... Synes godt nok her er meget stille i gruppen så jeg tænkte på at det måske kunne være sjovt og høre lidt om vores katte...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. sep 2010
Visninger:
631
Køb af Siameser killing Hej alle sammen. Jeg står og gerne vil have min egen kat, efter at være flyttet hjemmefra. Synes dog det er enormt sv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. mar 2010
Visninger:
6.668
Organisk/økologisk kattemad Efter at jeg har skiftet Kattenes tørfoder ud med Bio Plan tørfoder, som er Økologisk helt uden alle de kunstige tilsæt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. nov 2008
Visninger:
2.466
Tavle på Thai Siam Hej.. Jeg ville bare høre om i havde lagt mærke til at man nu kan få tavle på den gammeldags siameser (link fjern...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. okt 2008
Visninger:
2.203
Røde øjne Hej, er der nogen af jer der ved hvordan man undgår lysende øjne på billederne af siamesere? Når jeg tager uden blitz...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jun 2008
Visninger:
745
En eller to siamesere/orientalere? Jeg har en orientaler på 3 år, som er en super skøn kat på alle måder. Ind imellem synes jeg dog det er lidt synd for ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jun 2008
Visninger:
1.307
Kønsmoden?? Nogen der ved sådan ca hvornår en gammeldags siameser han er kønsmoden??? Altså så den er klar til og lave killinger!!
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. mar 2008
Visninger:
1.230
Avlshan søges (Siameser) søger en siameser avlshan til parring af min dejlige hun kat angel. pris finder vi ud af. :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. feb 2008
Visninger:
2.782
Kedeligt....!!!!!!!!!!!!!!!! Der er godt nok ikke særlig meget aktivitet i denne gruppe, er der slet ikke nogen der vil skrive her?? Syntes når man ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. feb 2008
Visninger:
817
Hjælp til udfordring :) Hej alle :) ville blive rigtig glad hvis jeg kunne få lidt hjælp til at stemme på mine udfordringer :) Stemmer g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. nov 2007
Visninger:
643

Annonce