Forum kategorier

Gravid

Gravid

Medlemmer: 13
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
En update fra mig Jeg kom lige til at sidde og kigge trådene igennem herinde og kan se at jeg slet ikke har skrevet og fortalt at jeg er ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2009
Visninger:
1.005
Hvordan går det?? Hej! Synes lige det er på tide med en lille update på folk herinde.. hvordan går det med jer alle? :o) hej hej
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. mar 2009
Visninger:
1.246
Så blev det vores tur:o) Søndag den 9. november kl. 13.53 kom vores lækre søn til verden. Sikke en oplevelse og så fantastisk at ligge med ham i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. nov 2008
Visninger:
879
graviditetstegn - hvilke havde i? som overskriften siger....hvilke tegn havde i? Kæresten og jeg er så småt begyndt at prøve på at blive gravid... Mi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. aug 2008
Visninger:
1.117
Jubii ;) Heej alle sammen, :) Så fødte jeg min datter, torsdag den 31 juli .. kl 23.29 ;) Så det bare skøønt, alt er bare so...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. aug 2008
Visninger:
595
Længe siden Heej alle sammen, vil da bare høre hvordan det går med bebserne ;) ..
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jul 2008
Visninger:
587
Mtahildes mindeside Så har jeg fået lavet en mindeside for vores datter. Til jer der har lyst kan den ses her. (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. maj 2008
Visninger:
642
En engel er blevet født Den 6. maj klokken 10.56 fik vi den smukkeste datter. Hun fik desværrer ikke lov til at leve. Tårene siler ned af min...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. maj 2008
Visninger:
509
gravid misser. hvordan kan men bedst se om hvornår det er ved at være tid til at der kommer killinger ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. apr 2008
Visninger:
641
Er man nervøs gennem hele graviditeten ?? Jeg er simpelhen så bange for at der skal gå noget galt.. indimellem glæder jeg mig også, men så kommer tankerne...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. apr 2008
Visninger:
540
Går det? Hej. Vil jo bare lige høre jer, om alt går som det skal hos jer? :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. apr 2008
Visninger:
1.077
Veloverstået nf :o) Jeg blev scannet den 14/3, hvor alt gik lige efter bogen. Det var dog kun menningen at jeg skulle have en termin scanni...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. mar 2008
Visninger:
541
Scanning Så er det endelig i morgen, hvor jeg skal vide kønnet, hvis de kan se det, men det håber jeg endelig de kan, :) Hehe .....
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. mar 2008
Visninger:
554
Md lige om lidt Uha ventetiden er ulidelig. Jeg skal til md scanning klokken 15.15. Og tiden snegler sig bare afsted. Jeg har hele ti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. mar 2008
Visninger:
1.224
ved i hva kønnet er hos jer ? hejsa allesammen håber det går godt derude med jeres maver :D kom til at tænke på er der nogle af jer der har fået af v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. mar 2008
Visninger:
592
Kvalme Er der nogen der har gode råd omkring kvalme, hvordan det kan forsvinde.. .. ! vil jeg være glad for ! :) Tak på for...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2008
Visninger:
541
tegninger til børn der kan printes ud min datter er ved at tage livet af mig , med at vil have printet tegninger ud :) er der nogle af jer herinde der evt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jan 2008
Visninger:
2.177
Godkendt af lægen Så er min graviditetstest blevet 100% godkendt af min læge, skal til min 1. lægeundersøgelse d. 11. februar, og har for...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jan 2008
Visninger:
909
Gravide + Piercinger Ja, lige et spørgsmål .. Er som sagt gravid, og har piercing i navlen, Spurgte egentlig min læge om jeg skulle t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jan 2008
Visninger:
592
Sjov måde og fortælle nyheden på Har I en sjov måde og fortælle nyheden på til de kommende bedsteforældre?
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jan 2008
Visninger:
1.097

Annonce