Forum kategorier

Sphynx!

Sphynx!

Medlemmer: 39
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
Ar? Vores skønne 8 måneder gamle Sphynx Dexter har haft noget svamp nogen steder på huden og efter det er gået væk, så er ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jul 2014
Visninger:
278
hobbyudstilling så er der åben for tilmelding. se mere her. http://www.kattegalleri.dk/forum/Traaef-og-arrangementer/109472-hobbyuds...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. feb 2014
Visninger:
245
julehilsen fra admin. først et stort velkommen til alle de nye der har fundet vej til vores lille gruppe. 2013 var året hvor jeg "arvede" ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. dec 2013
Visninger:
1.782
ven til sphynx tror i det kan hjælpe lidt, på manglede opmærksomhed, hvis min sphynx fik en huskat som ven ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. aug 2013
Visninger:
808
udekatte er der nogen af jer der lader jeres sphynx løbe frit ude eller har i alle indhegning ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2013
Visninger:
1.609
Sphynx spørgsmål Hej alle sammen og tak fordi jeg måtte være med i gruppen. Jeg har fået den her helt igennem fantastiske Sphynx kil...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. mar 2013
Visninger:
3.977
facebook gruppe meld jer endeligt ind i vores facebookgruppe for alle danske sphynxejere http://www.facebook.com/groups/4453955888573...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. nov 2012
Visninger:
896
Ny i gruppen, spørgsmål om racen... Hej Jeg er ny her i Sphynx gruppen. Har læst det jeg kunne finde om racen og den tiltaler mig rigtig meget! J...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. nov 2012
Visninger:
2.501
Dyrlæge hjælp Er der nogen der kan anbefale en god dyrlæge i Kbh? Vores forrige var desværre med i kontant da alle dyr hos ham skul...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. aug 2012
Visninger:
1.927
Hvilket foder er bedst til Sphynx? Hejsa. Jeg har en - snart 2 - Sphynx katte, og vil gerne høre hvilket foder i bruger til jeres? Jeg bruger Royal Cani...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jul 2012
Visninger:
1.852
rex og sphynx klubben kære alle sphynx ejere. husk at melde jer ind i vores specialklub for rex og sphynx. i kan møde os på vild med dyr mess...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. mar 2012
Visninger:
1.430
Åååh altså >:< Hvorfor skal der være så mange lækre sphinx til salg? >.< Nu ved jeg godt det her ikk er sphinx, men jeg var hjemme ho...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. okt 2011
Visninger:
1.234
Forskellige sphynx racer? Hej alle nøgen-elskere! (ja, altså nøgne katte haha) Nu har jeg set der findes forskellige sphynx racer, kan det passe...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. sep 2011
Visninger:
3.576
Sphynx opdrætter Jeg vil rigtig gerne have en Sphynx, er der nogen som der kender nogen gode kenneler eller opdrætter ;)
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. mar 2011
Visninger:
3.847
Tiden går! Så er mine killinger snart ved at være store. Og uden at røre en finger har 3 af de 5 selv fundet ud af, hvor de vil f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jun 2010
Visninger:
1.462
kattens dag 18 oktober special klubben bicolouren har spurgt om jeg kunne tænke mig at fremvise min sphynx til deres arrangement i zoo city i ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. sep 2009
Visninger:
1.783
Sår dejlige en kat Jeg syndes at den race er rigtig smuk og dejlige, og kunne godt, tænke mig en, men vil gerne hører mere om den race
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jun 2009
Visninger:
820
købskontrakt Jeg har et spørgsmål omkring kontrakte jeg har en kontrakt fra sverige at jeg ikke må sælge katte både til avl og kæl i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. apr 2009
Visninger:
2.153
Bad og ørerens Hvornår begynder i at rense øre på killinger da mine killinger har en del snavs i ørene og hvad med bad????
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. mar 2009
Visninger:
778
Pris Er 10000 kr for en sphynx kat til kæl og 13000kr for en sphynx kat til alv for dyrt ,jeg får flere henvendelser at de s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. feb 2009
Visninger:
2.045

Annonce