Forum kategorier

Os Med Perser/Halv Perser

Os Med Perser/Halv Perser

Medlemmer: 66
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
ligger en lort når hun bliver sur hej jeg har en halv perser som skrider når hun bliver sur eller fornenet over noget. har i nogen gode ideer på hvordan...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2011
Visninger:
1.054
AAARRRRGGGGHHHH løbe tid IGEN Hej alle. Jeg ville høre om nogen af jer har prøvet jeres kat er gået i løg 3 gange på 1 mdr? Jeg er ved at gå ud a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. okt 2009
Visninger:
692
Ret små killinger *hjælp* Er det tiden at give tilskud til de små pus? Ved fødslen vejede de mellem 67g og 89g og de er nu 10dage gamle og vej...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. aug 2009
Visninger:
958
Sommer perser? Klipper i jeres perser når vi når til sommeren? Og i så fald hvor meget?
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. apr 2009
Visninger:
859
Årets første killinger Jeg har lavet et album med Lunas små sølvtotter der blev født d. 14.marts... Kig dem lige for de er utroooooligt sød...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. mar 2009
Visninger:
1.391
sjovste Billede Skal vi ikk laver en Konkurance om den sjovste billede af katten?
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. feb 2009
Visninger:
542
Hvor meget skal jeg tænke over det? Hej alle - jeg har en blandningskat - hans mor er Hellig Birma/ MCO og hans far er Color Point Perser. Han har næse...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jan 2009
Visninger:
1.020
Foder? Hvad fodrer i jeres flad/semiflad-snuder med? Jeg har hidtil fodret med Iams, Eukanuba og RC (skifter lidt, så de ikke...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. dec 2008
Visninger:
1.517
ny kat! hvordan gør i? Jeg er begyndt at kigge efter en legekammerat til thilde, jeg ved ikk hva køn det skal være, om hun kan være sammen med...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. dec 2008
Visninger:
1.070
Så er Balder ordnet... Og han har stadig pels :D Han blev klippet på maven, i numsen, indelår og under "armene". Resten har jeg redt ud, me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. dec 2008
Visninger:
1.766
parring hvornår Min tøs bliver 6 mdr her til dec. men jeg synes det er alt alt for tidligt at parre hende, men jeg har forhørt mig hos ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. nov 2008
Visninger:
718
nogen gode sider m/ perser hej.. Jeg har næsten lige fået min killing, og jeg har søgt nettet tykt og tyndt efter nogen gode sider. Har i noge...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. sep 2008
Visninger:
1.351
Hjælp. Det er svært at forklarer men min kat Queenie, laver nogle underlige "ansigter" noget som kunne minde om spasmer. Hun...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. aug 2008
Visninger:
1.381
Læs dette, VIGTIGT ADVARSEL: 'DANSK' LÆS & Videresend ! Videresend denne advarsel, blandt venner, familie og kontakter! I løbet ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. aug 2008
Visninger:
1.364
så er det på søndag jeg skal hente min lillie engle! Puha jeg glæder mig, vi skal køre hele 2 timer for at hente hende... Jeg er så spændt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. aug 2008
Visninger:
492
Endelig Fandt jeg min DRØMME perser kat. En lille pige. Hun er sort og hvid. Jeg regner med at lave nogen kuld på hende. H...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jul 2008
Visninger:
742
Foder hvilket foder bruger i til jeres katte?
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jul 2008
Visninger:
501
HVEM HAR KILLINGER?? Hej. jeg søger en perser killing, eller en voksen perser. Så vil jeg høre om nogen har en til salg??
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jul 2008
Visninger:
1.479
hej kig her alle sammen hej da jeg ikk har så meget tid til gruppen men hvis der er nogen som kunne tænk sig at bilve hjælpadministrator så ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jun 2008
Visninger:
678
hej til alle i gruppen! hej har tænket på at der ikk sker så meget i gruppe så hvis i har nogen ider så skriv dem så der kan komme mere gang ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2008
Visninger:
397

Annonce