Forum kategorier

Udekattene

Udekattene

Medlemmer: 14
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
Personligheds ændring.! Min elskede lille misling har ændet personlighed, han er sur og tvær og væser af mig og min anden kat. Han er næsten al...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. nov 2008
Visninger:
761
THOR ER VÆK IGEN!!! http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16883 MIn lille Thor mis er hoppet ud af vinduet mens jeg sov, og ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jun 2008
Visninger:
426
HVAD SKETE DER MON :o Min kat Frida fløj ind gennem terresse døren her i eftermiddags, med skum, spyt og slim sprøjtende ud af munden, samtid...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. maj 2008
Visninger:
1.692
Kravlekat Har lige oprettet et fotoalbum m min ene hankat. Han har fået seriøst smag for at klatre i træer! :-) Kigger I lige f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. maj 2008
Visninger:
414
udfordring http://www.kattegalleri.dk/html/gal_udfordringer_vis.asp?challengeID=77039&UserID=10711 .. dette er en udfordring hv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. maj 2008
Visninger:
384
FLÅTER.!! Hej alle jeg ville fortælle jer at det vrimler med flåter lige i øjeblikket, har pillet 4.! af min udekat inden for de ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. apr 2008
Visninger:
465
når katten finder hjem nr. 2 Hej håber lige i kan gi mig et par råd med på vejen, ville ikke oprette tråden i det store forum da jeg så ville blive ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. apr 2008
Visninger:
1.065
En lille vittighed... Hankatten Hektor løb rundt i nabolaget, ned ad sidegader, op af brandtrapper, ind i kældre. En irriteret nabo bankede...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. apr 2008
Visninger:
721
Kattelem Først vil jeg lige takke for at mine katte og jeg må være med i denne gruppe.... :-) Så til sagen! Spørgsmålet er h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. apr 2008
Visninger:
1.378
hvorfor ikke slappe lidt af hejsa jeg må lige komme med et vredes udbrud, idenne gruppe :O) da jeg ikke gider at gøre det i det store forum, o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. apr 2008
Visninger:
1.624

Annonce