Forum kategorier

De dejlige blandinger

De dejlige blandinger

Medlemmer: 120
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
pas på (link fjernet) hold øre og øjne åbne folkens
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. mar 2008
Visninger:
722
til alle pas på (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. mar 2008
Visninger:
436
til alle jeg syntes dette kunne være et nyttigt nummer at have... (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. mar 2008
Visninger:
1.129
hjemløse katte (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. mar 2008
Visninger:
452
jeg sys det her er spændende (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. mar 2008
Visninger:
377
nogen der kan hjælpe?? jeg kunne virkelig godt tænke mig at vide hvad min lille shiva er en blanding af.. jeg gætter på der er lidt hellig bri...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. mar 2008
Visninger:
938
Udfordringer. Min kat er i en slem kattepine !! Den er ved at tabe. Hjælp hvis i vil. Vi hjælper gerne hvis der er andre der er i såd...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. mar 2008
Visninger:
290
aflivede maine coon øv min mor har lige fået aflived sin maine conn hun kat og dens 5 små killinger det viste sig de havde en herpes virus der...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2008
Visninger:
1.156
ha ha se lige det her (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. mar 2008
Visninger:
287
please kig HJÆLP min kat er sy det er mivs og han ska til dyrelæge er der nogle der kender nogle billige dyrelæger i nærheden af s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. mar 2008
Visninger:
425
bedømeleses runde nogle der vil være med ???
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. apr 2008
Visninger:
251
må jeres katte må jeres katte gå på bordene?? hvis ja hvorfor? hvis nej hvorfor?
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. apr 2008
Visninger:
712
NOGEN DER nogen der er friske på at lege i en lille uge med lille shive eller pablo for den dags skyld.. nu har de ikke leget i e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. apr 2008
Visninger:
318
åhh nej jeg har i går og i dag lagt mærke til at pablo går i kattebakken meget men ikke tisser i dag så jeg så at han tisser bl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. apr 2008
Visninger:
1.374
Nye billeder Hey alle kig forbi min dejlige Tux der er kommet flere billeder....!!!
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. apr 2008
Visninger:
271
Billeder :0) Hvis I har lyst til at kigge billeder af min dejlige lille gravide Misser er I mere end velkomne :0)
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. apr 2008
Visninger:
431
Jasmin kom i bad idag!! Ja idag der fik jeg enlig badet Jasmin.. Hun har haft trængt til det, siden jeg fandt hende.. Og ja, i aftes så kom hun...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. apr 2008
Visninger:
539
nogen der har nogle erfaringer jeg bor i lejlighed nu på øverste sal og begge mine katte er inde katte.. og nu skal vi flytte et sted hen hvor vi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. apr 2008
Visninger:
1.007
Hund stjålet i nat hjælp ejeren http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=40056 det er forfærdeligt hjælp den ullykkelige ejer
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. maj 2008
Visninger:
988
Vaccination - killinger? D. 18 maj fødte Ibseline 2 dejlige killinger. Så mit spørgsmål er- hvornår skal de til dyrelægen og vaccineres + ormeku...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. maj 2008
Visninger:
1.584

Annonce