Forum kategorier

Unge katteejere

Unge katteejere

Medlemmer: 9
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
Mangler råd. Min dengang kæreste købte 2 katte til mig (joy&zooy) som jeg fik da jeg blev 17 år. men nu er vi desværre gået fra hin...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jun 2011
Visninger:
1.182
Hej til jer alle Hej Tak for jeg må være med herinde. Jeg er en frisk pige på 10 år som har min elskede kat Mille. jeg har også en lab...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jan 2009
Visninger:
693
God opdrætter?? Nogen der kender en god opdrætter hvor man kan få sølv ?? det skal være en han ??
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jan 2009
Visninger:
439
gruppe http://www.kattegalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=764
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jan 2009
Visninger:
373
advarsel ADVARSEL: 'DANSK' LÆS & Videresend ! Videresend denne advarsel, blandt venner, familie og kontakter! I løbet ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. aug 2008
Visninger:
441
ikke noget med katte mathilde min hund har brug for hjælp mathilde er med i finalen om dk's sødeste hund er der nogle som gider stemme på he...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. aug 2008
Visninger:
653
pæne steder hej håber der er nogle som kan hjælpe jeg mangler nogle skøne natur områder i haderslev...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. aug 2008
Visninger:
608
ikke noget med katte undskylde denne artikel ell hvad det hedder.... ville bare høre om der er nogle som kender noget til hunde udstillinger...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jul 2008
Visninger:
650
fotografering... Hej jeg er en pige på 19 år og elsker at tage billeder og for altid ros for dem jeg tager... Jeg har mulighed for at ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jul 2008
Visninger:
997
ny gruppe hej jeg har oprettet en ny gruppe så kig forbi og ansøg hvis du har lyst... www.kattegalleri.dk/grupper/nuttetbille...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jun 2008
Visninger:
409
hej jeg leder efter en eller flere som kan lege med turbo's billeder enten tegne det på tabel ell i hånden eller bare lave ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jun 2008
Visninger:
404
kig meget gerne forbi hej jeg vil gerne være fototgraf og vil derfor gerne høre jeres mening så kig forbi http://www.kattegalleri.dk/html/al...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jun 2008
Visninger:
389
hhhhhhhjjjjælp min kat bliver ved med at får store klamme sår i hovedet og han har været ved dr dyr de gav ham nogle piller som ikk hj...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jun 2008
Visninger:
409
nej hvor jeg keder mig min forlovet er taget til norge i 11 dage så nu er jeg selv med dyrene det er nu hygge nok men nej hvor her stille og u...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. maj 2008
Visninger:
682
Hjæææælp !! vil i ikk være søde at gå ind og stemme på mine katte???
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. maj 2008
Visninger:
558
undskyld men har oprettet en ny gruppe og det kunne være rart hvis i ansøgte... www.kattegalleri.dk/grupper/sededejligebilleder...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. maj 2008
Visninger:
949
Velkommen :) Velkommen alle sammen til gruppen:)
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. apr 2008
Visninger:
450

Annonce