Forum kategorier

UdstillerGruppen

UdstillerGruppen

Medlemmer: 20
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
Vi Skal have lidt flere medlemmer her Til Alle der er medlem af det her forum og udstiller eller gerne vil det og vil lære og arangerer under vinger på udsti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jan 2012
Visninger:
1.625
At udstille. Jeg overvejer om jeg måske skulle udstille Diego. Jeg tror at han ville være 100% egnet til det. Nogen der evt. kan...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. nov 2009
Visninger:
651
Så det snart Hillerød 7-8 nov. Så er startskudet til Hillerød 7-8 nov. snart gået. Og jeg er gået i gang med at vaske katte :) Bonnie var den først...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. nov 2009
Visninger:
1.450
tis os...Silver har fået et Par på hovedet af Crazy :´( han har nu 2 "flottte" rifter i panden de når ikke at gå væk inden fredag...Det kan man da ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. nov 2008
Visninger:
1.345
Uhu...har jeg fået syet nye gardiner Ej jeg glæder mgi sådan :D Jeg har netop fået syet det fedeste sæt burgardiner...de er bare SMÅ SMUKKE :D Jeg har ik...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. nov 2008
Visninger:
789
Uha uha...nov. 15/16 Puha... :D så skal vi afsted igen...Det er ligeom lidt jeg er mega spændt men også en smule nervøs for man ved jo aldri...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. okt 2008
Visninger:
1.671
Georgias anden udstilling i Kolding :o Ja nu har jeg enlig sat foto ind fra idstillingen igår med Georgia.. Det var vore anden udstillingen, og det gik rigtig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. okt 2008
Visninger:
958
Udstilling hvad skal jeg bruge ? Til Alle de nye udstillere her kommer en liste over hvad er meget praktisk at have med på en katteudstilling. (noget af...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. okt 2008
Visninger:
2.514
Min første udstilling :D Til alle interesserede vil jeg hermed lægge ud med min første udstilling :) Det var tidligt om morgenen og jeg havde...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. okt 2008
Visninger:
1.342

Annonce