Forum kategorier

ShopAmok

ShopAmok

Medlemmer: 175
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
Make-up! Nu så jeg lige i en anden tråd at nogen nævnte make-up. Så kom jeg til at tænke på hvilke mærker i helst vil købe og br...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. dec 2008
Visninger:
483
Ny netbutik! Jeg har fundet en netbutik som reklamere med at man skal optjene point som bruger på deres side og så købe gratis tøj, ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. dec 2008
Visninger:
816
Yndlingsfarve! Hvad er jeres yndlingsfarve/farver i tøj? Hvilken farve har i størst tendens til at købe når i shopper? Min er helt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. dec 2008
Visninger:
454
Accessorize Hvad er jeres must - haves indenfor accessorize, er det tasker, øreringe, halskæder, sko eller noget helt andet? Je...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. dec 2008
Visninger:
480
Favoritmærker Har i nogle specielle mærker i går efter når i er ude at shoppe eller er det helt tilfældigt? Er der nogle mærker i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. dec 2008
Visninger:
491
sælger tøj Opret profil på baboom det er gratis og se mit tøj jeg har tilsalg der kommer mere og der er tale om rabatter hvis i er...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. dec 2008
Visninger:
519
Dit yndlingstøj? Hvad er dit yndlingstøj ? Hvad vil du allerhelst gå i hvis du ikke skal tænke på andre end dig selv:o) Jeg elsker se...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. dec 2008
Visninger:
843
Nytårsoutfit :o) Er der nogle af jer der har bestemt eller fundet ud af hvad i skal have på nytårsaften? :o) Jeg ved det endnu ikke ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. dec 2008
Visninger:
580
engelsk og tysk zooplus i lang tid har det været langt billigere at købe ind på den tyske zooplus end på den engelske. men pundet har mistet me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. dec 2008
Visninger:
555
Jul i genbrug Jeg køber næsten hvert år, julepynt i genbrugsforretninger. Leder efter gammelt pynt og var også i en butik idag. Køb...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. dec 2008
Visninger:
546
Dit seneste køb? Hvad er det sidste du har købt til dig selv eller din bolig? :o) Jeg har selv købt lidt tøj og nogle nye tekrus :o)
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. dec 2008
Visninger:
506
ASOS Hej nu vi nærmer os nytår, så vil jeg da lige fortælle at Asos er et rigtig godt sted at købe flot tøj især kjoler - ma...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. dec 2008
Visninger:
389
Velkommen! Hej alle - velkommen til gruppen ShopAmok :o) Jeg håber vi kan få en hyggelig gruppe med en masse snak omkring shoppi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. dec 2008
Visninger:
437

Annonce