Forum kategorier

KATTE

KATTE

Medlemmer: 32
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
Hjælp min røde hankat er forsvundet fra sit hjem igår, omkring kl. 23 han er lys rød, og med en mørk plet på underlæben, jeg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jul 2009
Visninger:
595
Stuebirk + anden plante Jeg har købt mig to planter. En af dem er en stuebirk og skal nok lige vende tilbage med navnet på den anden. Men de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jun 2009
Visninger:
1.663
2 mco efterlyses Mine 2 elskede Maincoon katte er blevet stjålet her fra vores bopæl i Ullerslev for ca 1 mdr siden jeg har haft efterly...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. maj 2009
Visninger:
649
kat og kanin sammen??? Min søsteres kanin har fået unger og de skal af med dem også kunne jeg rigtigt godt tænke mg en af dem.. men så kommer ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. apr 2009
Visninger:
755
Hjælp mig plz Jeg sidder i den kedlige situation hvor jeg desværre nok er nødtil at komme af med den ene af mine katte eller begge 2....
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jan 2009
Visninger:
521
HUSKER du hvonår? jeg ELSKER at reflektere over ting og sager - forsøge at huske tilbage i tiden om hvordan det var...og eks. hvornår det...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. dec 2008
Visninger:
648
Hjemmesider - bliv lidt klogere Har du brug for at blive lidt klogere på hjemmesider ? så lure engang her (link fjernet) god fornøjelse hilsen He...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. dec 2008
Visninger:
474
Petworld - uge 1 super tilbud Hej alle skulle I have en Petworld i nærheden af jer, så er der flere gode tilbud i den kommende uge ja både til ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. dec 2008
Visninger:
490
kattenavne Nogen kører alfabet - nogen kører temaer - nogen kører begge dele - og andre igen finder bare på navne. Jeg har katt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. dec 2008
Visninger:
2.117
Glædelig Jul til jer alle jeg vil hermed ønske jer alle en glædelig Jul pas godt på gavebåndene - det kan være livsfarligt for katten at æde ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. dec 2008
Visninger:
1.125
Gode nytårsråd da jeg var ved dyrlægen sidst fik jeg en brochure på Zylkene - mod uro og utrykhed hos katte. - skulle bla kunne bruge...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. dec 2008
Visninger:
1.542
Watermarks her i Kattegalleri kan nogle fortælle mig, hvorfor nogle katte, i deres gallerier, har watermarket "kattegalleri", mens andre katte ikke ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. dec 2008
Visninger:
1.054
Allergi - katte og div andet Nogle er overfølsomme for katte. Og ofte hører jeg, at det er hår de ikke kan tåle så vidt jeg ved, så er det skel f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. dec 2008
Visninger:
809
Hvorfor netop din race Hvorfor har du valg netop en huskat, racekat eller slet ikke at have kat? Jeg har birmaer, fordi jeg skulle finde en...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. dec 2008
Visninger:
1.180
Produkter jeg kan anbefale Jeg kan anbefale jer, at bruge foderproduktet Sanabell. Det er noget billigere end de andre hight premium foder, og kat...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. dec 2008
Visninger:
397
off-topic tråden for alt mellem himmel og jord Hilsen Heidi
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. dec 2008
Visninger:
519
præcentation af gruppens medlemmer Hej alle jeg er en årgang 72 og hedder Heidi. Bor i Kolding med min mand og vores katte - og så har han også 2 børn,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. dec 2008
Visninger:
665
Velkommen til Kære dig det var dejligt, at du har lyst til at være med her Jeg håber du gider bruge gruppen aktivt, for det giv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. dec 2008
Visninger:
984
Valg af foder til din kat Under denne tråd, kan du spørge ind til foderprodukter. Hilsen Heidi
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. dec 2008
Visninger:
428

Annonce