Forum kategorier

Alt om opdræt og udstilling af katte

Alt om opdræt og udstilling af katte

Medlemmer: 149
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
Ny han kat Wee, har fået overtalt manden til at vi ska ha en MCO han kat.. Har pt kig på en sort smoke.. Og er næsten helt sikker ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. aug 2009
Visninger:
1.055
Udstilling i Gram.. Hvem kommer til udstilling i Gram?? Denne gang kommer jeg kun med Lady Dream (Fleur), Fordi Georgia ska ha ordne sit...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. aug 2009
Visninger:
484
Stamnavn Hej, jeg vil lige høre hvad I synes.. Jeg går og leger lidt med tanken om, en dag at skulle opdrætte perserkatte.. V...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jul 2009
Visninger:
554
Udstilling i Husum Jeg overvejer meget at tage til udstillingen i Husum, Tyskland d. 30 august. Jeg har bare aldrig været på en udstilling...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jul 2009
Visninger:
675
Burgardiner farve Hvilken farve burgardin synes I er flot til en helt sort kat (dreng)?
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jun 2009
Visninger:
942
Udstilling i middelfart Halløjsa.. Jer der var afsted, hvordan gik det.?? Ja det gik super godt med Fleur og Georgia.. Det ku ik være en b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jun 2009
Visninger:
1.185
Billedere fra Grindsted udstilling.. Ja nu har jeg enlig lave et album med billedere fra Grindsted udstilling :o) Håber i vil tag et kig forbi og ligge e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. maj 2009
Visninger:
383
Udstilling i Grindsted.. Ja hvem kommer til Grindsted.?? Jeg kommer med Georgia (MCO) og Fleur (SBI)om søndagen. Glæder mig rigtig meget..
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. apr 2009
Visninger:
478
2xCAPIB, udstilling i DK? Hej, jeg overvejer at tage på udstillingen i Middelfart. Men min missedreng har nu 2 CAPIB, som han har fået på danske ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. apr 2009
Visninger:
458
Udstilling Vil lige høre herinde hvad det betyder når der til udstillingen i Middelfart står Two 1 day,1 cert.
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. apr 2009
Visninger:
694
Studiekreds i aalborg Nogen der ska med d. 7 april til studiekreds i aalborg??
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. apr 2009
Visninger:
610
Burgardiner Jeg kunne godt tænke mig at lave mine egne burgardiner, til at starte med til enkeltbur og måske også dobbelt senere. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. mar 2009
Visninger:
646
Billedere fra udstillingen i Hornslet Hornslet d. 28/3-2009.. Ja det gik faktisk rigtig godt til udstillingen.. Var oppe med Georgia først.. Hun fik en ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. mar 2009
Visninger:
1.039
Udstilling i Hornslet i weekenden.. Hvem kommer til udstilling i weekenden?? Jeg kommer selv begge dage. Lørdag kommer jeg med Fleur(Lady Dream) og Ge...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. mar 2009
Visninger:
685
Hellig Birma. Gruppe nr??? Ja jeg må jo indrømme at jeg er riemlig ny, inde for birmaen.. Men jeg har selvfølelig Fleur (Lady Dream), EMS nr SBI...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. mar 2009
Visninger:
503
tak for medlemskab ville bare lige hilse på gruppen og sige jeg har lagt nye billeder ind af killingerne, i er velkommen til at kigge god...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. mar 2009
Visninger:
700
Nu med stamnavn.. Igår da jeg kom fra arbejde, Da lå der et super godt brev i postkassen.. Det var mit stamnavn der var kommet, wee.. F...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. feb 2009
Visninger:
881
Blodprøven på Fleur.. Har enlig fået svar på prøven, om hun var en A eller B.. Opdrætteren har pt, kun avle A'ere, men ja.. Man ku jo aldrig ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. feb 2009
Visninger:
359
Hornslet udstilling Så har JYRAK åbnet for tilmelding :-) Jeg har tilmeldt Valentin lørdag d. 28 og overvejer stadig om jeg skal tage Me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jan 2009
Visninger:
669
stamnavn igen igen ;) Hej allesammen! Jeg ved at karina lige har haft en tråd lignende denne,men jeg står nu i samme problem mht til stamn...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jan 2009
Visninger:
442

Annonce