Forum kategorier

Alt om opdræt og udstilling af katte

Alt om opdræt og udstilling af katte

Medlemmer: 149
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
Kolding udstilling Jeg vil gerne udstille Dior på denne udstilling, men har lige et par spørgsmål...... Dior er jo en stor killing/ungkat...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. sep 2011
Visninger:
1.796
Burhylde Til udstillingen i Tune så vi, at mange havde monteret hylder inde i kattenes bure, som de kunne ligge på. Er der nogle...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. sep 2011
Visninger:
546
hvordan gik det i Skørping :) Ja overskriften fortæller vist alt :D Men ja, jer der var til udstillingen i weekenden i Skørping. Have i en god weeke...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. sep 2011
Visninger:
1.268
Så er tilmeldingen åben til kolding udstillingen Og jeg har lige tilmeldt for familie klanen Vi (min mor og jeg ) kommer med Bigger Cooper Dragen måske med en li...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. aug 2011
Visninger:
1.375
Jeg har skrevet en bog! Kære alle, Jeg har skrevet en bog! Som nogle af jer ved, har jeg i mere end 10 år fablet om at skrive en genetikbog, ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. aug 2011
Visninger:
1.515
Burgardiner Mht. burgardiner, laver I dem selv eller køber I dem? Og i så fald, hvorfra? :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. aug 2011
Visninger:
1.430
Indsending af stamtavle til Pawpeds Hejsa.. Jeg er i fuld gang med at scanne alle mine stamtavler ind på kattene + killingerne, men så tænkte jeg på om ma...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. aug 2011
Visninger:
890
Kat i sele til udstilling ? Hej Alle :) Jeg skal til min første udstilling med min birma her d. 25 sep. i Viby Sj. og vile høre jer om det er ti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. aug 2011
Visninger:
1.093
udstillng i Pinneberg (Tyskland) 10-11 sep. Hej ;) Er der nogle der har planer om at deltage i denne udstilling og har lyst til at deles om transporten dertil? ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. aug 2011
Visninger:
462
Enkelt eller dobbelt bur til 2 katte? Har lige et spørgsmål.. Skal have en af mine killinger med til udstilling nu her. HUn er ca 16 uger når hun skal afs...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. aug 2011
Visninger:
1.610
Vores første udstilling Vi har for et par dage siden tilmeldt vores dejlige britte, Naia, til sin (og vores!) aller første udstilling! Ihh hvo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jul 2011
Visninger:
733
En masse spørgsmål om udstilling Hej derude :) Jeg har aldrig været til en udstilling og nu hvor jeg har 2 NFO med tavle ville det være oplagt at prø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jul 2011
Visninger:
1.946
Udstillings HJÆLP - sydsjælland Hej :) Vi er helt nye i udstillings verden og med to små piger på 19 uger imorgen, har vi også 2 katte der aldrig ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jul 2011
Visninger:
856
opdræter omkring struer hjælp?? hej er ny inden for opdræt og udstilling så ville høre andre kattemennesker evnt omkring struer om de ku vise angående ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jul 2011
Visninger:
895
Bestilling af stamtavle?? Ja jeg skal have bestilt stamtavler på mine små puslinge.. Men er total i tvivl.. Nu har jeg jo denne gang ikke brugt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jul 2011
Visninger:
479
Fly mellem Jylland og KBH! Tansport af kat... Haløj... Er der en herinde der har haft kat med i fly mellem Jylland og KBH? Og i såfald, må man kun have en med sig i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jul 2011
Visninger:
1.000
Jyrak Udstilling den 4september, kan jeg køre med? Hej... Hvis der er nogen der kommer fordi, eller bor i nærheden af Skive, så vil jeg MEGET gerne køre med om søndagen ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jun 2011
Visninger:
902
DK Bjørnholt har fået killinger i huset :D Puha ja vores lille familie var igennem lidt af et maridt i dag, men gusklov enden alt godt :D Georgia fødte to små sk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jun 2011
Visninger:
923
udstillinger. Jeg har meldt mig ind i gruppen, for at få svar på nogle spørgsmål, om udstillinger, regler, stævner osv.. Jeg har en ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2011
Visninger:
835
Svømmer/froglegs Jeg vil blot lige høre, om nogen herinde har erfaring med "svømmer-killinger" og sandsynligheden for, at de retter sig ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. maj 2011
Visninger:
1.332

Annonce