Forum kategorier

Alt om opdræt og udstilling af katte

Alt om opdræt og udstilling af katte

Medlemmer: 149
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
De 4 danske katteklubber. Hvilken gruppe er du medlem af og hvorfor? Hvilken mener du er bedst?
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jun 2010
Visninger:
3.520
Ny avler - et par tips...tak ;o) Hejsa Jeg er fornylig blevet førtidpensionist. Jeg er 33 og kunne godt tænke mig at avle racekatte. Jeg ville eno...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jun 2010
Visninger:
596
Savannah - en hærlig race... ... men hvorfor skal man have Savannah i F1, F2, og F3 generationer med godkendelse til hold i Danmark. Er det ford...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jun 2010
Visninger:
1.693
Hvem skal til Billund? HJÆLP! Jeg ville høre om der var en der kunne have mig og en mis med lørdag den 26? Bor ved Skive. Kunne måske godt finde ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jun 2010
Visninger:
983
Bestilling af stamtavle?? Ja nu det jo første gang at jeg skal bestille stamtavle, er der nogen der kan hjælpe mig.. Må gerne skæres ud i pap, he...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jun 2010
Visninger:
613
Andre steder og sætte til salg?? Hejsa alle jer andre opdrætter ;) Tænkte på, hvor plejer i ellers og sætte jere skønne mislingere til salg, når i ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2010
Visninger:
505
Er vaccinen for gammel. Jeg står i den heldige situation, at jeg har fået tilmeldt Nimbus til udstillingen i Billund. Men hvordan er det nu med...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jun 2010
Visninger:
971
avls pris på lilla britte? hejsa med jer. Som i nok har set har min dejlige floor fået små brittekillinger og nu skal vi så af med dem, men er ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jun 2010
Visninger:
490
Impotere racekat fra italien?? Ja jeg går og har en lille drøm om i fremtiden og få en smuk Maine coon fra Italien, får noget andet blod hjem i opdræt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. maj 2010
Visninger:
987
Navne, hjælp med lidt forslag.. Ja som de fleste ved, som fik min skønne hunkat Georgia killingere igår.. Nu skal jeg så ha fundet på nogle navne til d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2010
Visninger:
1.814
Antal killingere?? Ja dette er bare en bette sjov gætte konkurrence.. Min hunkat Georgia har termin på mandag og har taget 1,3 kg på pt. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. maj 2010
Visninger:
483
Jubii Floor har født hejsa alle. så er jeg blevet 7 dejlige britte killinger riger i nat :0) de er raske og super dejlige :0) ville lige de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. maj 2010
Visninger:
913
Tilmelding til udstilling Da jeg har problemer med tilmeldingen til udstillingen i Billund, og jeg ikke har fået svar fra Jyrak endnu, tillader j...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. maj 2010
Visninger:
983
farver.... Hej... har lige et spørgsmål... Kan godt være det er et dumt spørgsmål, men hvis man ikke spørger får man jo ikke n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. maj 2010
Visninger:
992
Min nye avlshun... ja så kom dagen igår hvor jeg endelig kunne hente min første avlshun :) Hun er bare så smuk og sød.... Hun lader dog ik...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. maj 2010
Visninger:
338
Nye billeder af Velas baby så er der lige nogle nye billeder af velas baby som er døbt Asuri :0) http://images.kattegalleri.dk/uploads_alb_larg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. maj 2010
Visninger:
433
Fotoalbum fra Grenå katteudstilling Så fik jeg sat billederne ind fra Grenå katteudstilling.. Var afsted med Fleur (Lady Dream) og Gitze (Regitze).. I ka...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. apr 2010
Visninger:
556
3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Kig godt efter rundt omkring ved annoncer osv.. http://www.kattepote.dk/artikler/Efterlysning/169
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. apr 2010
Visninger:
1.050
Grenå udstilling lørdag :D Halløjsa alle sammen.. Hvordan gik det med de der var til udstilling i Grenå idag?? Synes selv det gik rigtig god...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. apr 2010
Visninger:
1.028
Gravid Britte hejsa. hvordan ser jeg om min britte er gravid? hun er blevet en smule rund i det, men hvis hun skulle være gravid er ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. apr 2010
Visninger:
643

Annonce