Forum kategorier

Madgruppe

Madgruppe

Medlemmer: 77
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
hej velkommen til jeg vil da godt byde velkommen til denne gruppe hvor vi ka dele de forskellige opskrifter vi har både på bagning og ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2008
Visninger:
396
slanke sovs tag 2 rød peber 2 gul peber 2 grøn peber en cheasy smørreost snit pebrene i små stykker og put i en gryde og hæl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2008
Visninger:
2.056
dild dressing af cremefraiche tag en creme fraiche halv liter og de krydderier du har i skabet put lidt krydderier i smag til tag dild og klip i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2008
Visninger:
2.025
caviar sovs det er en kold sovs som serveres til fisk halv liter cremefraiche to dåser caviar lidt peber lidt barbecue rør ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2008
Visninger:
596
honning og appelsin kylling honning eller sirup en hel kylling en appelsin skær appelsinen ud i skiver og put ind i kyllingen tag din sirup...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2008
Visninger:
2.379
boller 50g gær 2 skefulde sukker en halv teske salt en liter mælk en liter ymer 100 gram smør eller olie og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2008
Visninger:
543
sjov mad til børn et helt sikkert hit til børn eller børnefødselsdage er at putte farve i pasta eller kartofler jeg ka finde på at kom...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2008
Visninger:
2.770
frikadellefars a la mig et halvt kilo svinekød en teske karry en lille kaffefløde og en kvart kop danskvand 2 æg og mel mix det hele og ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2008
Visninger:
515
pandekage kage er blevet bedt meget pænt om ikk jeg vil være sød at sætte min opskrift på pandekage kagen herind og jo selvfølgelig ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2008
Visninger:
1.073
blå kage 200 gram smør 200 gram sukker 5 æg en liter mælk et kilo mel 1 krus vand 3 skeer blå frugtfarve ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2008
Visninger:
1.004
mørbrad med ost en hel mørbrad flæk den næsten igennem på midten tag en pakke italiensk skinke det tynde og læg i put ost hen...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2008
Visninger:
1.421
Min tunmousse Bland 2 ds tun i vand natual(hæld vandet fra) med 1 finthakket løg, saft fra 1 citron og 2 dl. creme fraiche. Blendes e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2008
Visninger:
555
fattigmands koteletter slankekost en pakke koteletter i et fad hæld 2 dåser flåede tomater over og mælk til det dækker ind i ovnen en halv time tre kva...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2008
Visninger:
3.140
Chokoladekage - super god og nem :-) Her er opskriften på vores yndlingskage: Chokoladekage: 150g margarine - røres med: 600g sukker - heri røres: 4...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2008
Visninger:
1.027
jeg blir uden net de næste par dage på grund af flytning så det er alle hjælpe admins der står for tingene det håber jeg er i orden ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2008
Visninger:
405
Grøn karry klart jeg er med :D ihhh..jeg ELSKER mad :D Her har i en hæftig opskrift forbudt for børn under 16 ;D Meny 2-3 personer Tag til d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. dec 2008
Visninger:
750
Nytårs menu Synes det kunne være sjovt og høre hvad i skal ha og spise nytårsaften.. Vi skal ha reklette: Så der er købt 3 sl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. dec 2008
Visninger:
1.357
MOR`s mad Det bedste jeg ved er når mor ringer og spør kommer mors lille karsten hjem og spiser Skal du ikke ha lidt mad med hj...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jan 2009
Visninger:
618
tusind tak for billede jeg har fået tilsendt nogle lækre billeder til vores gruppes forside og det var svært at vælge men jeg fandt et j...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jan 2009
Visninger:
632
tak for et kanon år jeg har ikk været her så længe på kg men jeg er kommet til at holde af en del af jer jeg håber på at dette nye år b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jan 2009
Visninger:
518

Annonce