Forum kategorier

BARF/Råfodringsgruppen til katte

BARF/Råfodringsgruppen til katte

Medlemmer: 199
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
Daggamle kyllinger Jeg fodrer blandt andet mine katte med daggamle kyllinger for at de får brugt deres tænder. Samtidig er det en emine...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. maj 2009
Visninger:
1.838
ny gruppe !! vigtigt!!! http://www.kattegalleri.dk/grupper/imodbetalingtilvip giver kommentar til jer der kommer med i gruppen
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. maj 2009
Visninger:
878
Ny gruppe med kvinders "fejl" hel alle .. er der ikke nogle der vil være med i min gruppe så den kan udvikle sig og vi kan få nogle bedre diskutione...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jun 2009
Visninger:
974
Facebook barf side Hej vi har lavet en ny facebook barf side, søg efter barf4dogs (den er altså også til katte), håber i vil være med til ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. apr 2010
Visninger:
777
BARF foder i Herning hejsa, jeg BARF fodre mine katte med BARF fra rigtig katte mad og har i min sidste bestilling købt lige lidt for meget...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. sep 2010
Visninger:
1.562
barf foderplan til katte er der nogen der ved hvor jeg kan finde det henne?
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. okt 2010
Visninger:
2.337
førstegangs barfer :) Hej Barfer :) Nu har jeg fået mine killinger og har fra starten ville barfe.. men hvordan også hvorledes skal man...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. okt 2010
Visninger:
858
Råfodrings information på Dansk Hej Alle Jeg kører et frivilligt projekt hvor jeg hjælper andre råfodrings entusiaster med at finde Råfodrings infor...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. sep 2013
Visninger:
1.144
Hvor skaffer i kød? Jeg bliver tit spurgt om hvor jeg skaffer kød/kødfulde ben til mine katte henne. Tænkte på om andre måske havde fået...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. okt 2013
Visninger:
1.386
Julemiddag/Nytårsmiddag til Katte - hvad serverer i? Hej Alle glade katte elskerer! Når I nu råfodre har i så nogen planer om at give jeres kat et eller andet ekstra læk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. dec 2013
Visninger:
983
Råfodrering og vitamintil skud ? Jeg har en kat på 3 kg, der ikke spiser tørkost. Hun får så sin vådfoder med iblødt tørfoder, men da jeg ved flere lejl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. maj 2014
Visninger:
344

Annonce