Forum kategorier
Indlæser...
Sortering
|
|
---|---|
Velkommen.
En stor velkomst til alle dem som der melder sig ind i denne gruppe. Vi kommer forhåbentlig til at dele en masse hyggel...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
15. apr 2009
Visninger:
288
|
Træ klatring.
Ja selv om man er en smuk indekat kan man altså stadig godt klatre i et træ se bare her.
http://www.kattegalleri.dk/...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
16. apr 2009
Visninger:
1.324
|
Loppe indsprøjtning.
Hvor mange her inde giver jerers katte den halvår loppe vaccine som de kan få ved dyrlægen?
Jeg fik lige lyst til at...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
19. apr 2009
Visninger:
1.022
|
Verdens bedste katte børste.
Jeg har fået købt mig en super god katte børste som både tager alle hårne og kattene kan samtidig lide at blive børstet...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
21. apr 2009
Visninger:
2.548
|
Ny gruppe.
Ja så har jeg oprattet en ny gruppe som jeg håber at i har lyst til at være med i.
http://www.kattegalleri.dk/gruppe...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
23. apr 2009
Visninger:
243
|
Kattepension.
Jeg ville lige høre om der var nogen som der kendte til en riktig god katte pension da jeg skal på ferie til januar i 3...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
24. apr 2009
Visninger:
324
|
Oprettet:
25. apr 2009
Visninger:
339
|
|
|
|
Udfordringer.
Skriv dig på denne liste hvis du vil have udfordringer.
Jeg har selv oplevet at når man sender en udfordring til nog...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
25. apr 2009
Visninger:
236
|
Konkurance.
Jeg ville lige høre folk her inde om der er stemning for at der skal være en måntlig konkurence om hvis kat der skal på...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
26. apr 2009
Visninger:
415
|
4 udfordringer.
Jeg har lige 4 udfordringer til nogle dejlige indekatte er der nogle katte her inde der har lyst til at tage en dyst?
Gruppe diskussion |
Oprettet:
14. maj 2009
Visninger:
544
|
Fotoalbum.
Jeg har oprattet et nyt fotoalbum med billeder af mine dejlige katte kig endelig forbi og kom med en komentar til dem.
...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
21. maj 2009
Visninger:
478
|
Om denne gruppe.
Det er bare dejligt at se at der er flere som der her lyst til at være med i denne gruppe. Så velkommen til alle nye me...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
21. jun 2009
Visninger:
766
|
Ny Gruppe - Konkurrence Gruppen
en ny grupper hvor man kan deltage i konkurrancer eller selv lave nogle q;
www.kattegalleri.dk/grupper/konkurrencegrup...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
22. jun 2009
Visninger:
386
|
|
|
Sonja og Samson.
Jeg har lige oprattet 2 nye video klip med mine katte sonja og samson hvis i har lyst til at se dem og måske komme med ...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
24. jun 2009
Visninger:
477
|
Kat hjemme igen efter 10 år.
Prøv lige at læse denne søde historie det er da fantastisk at det kan lade sig gøre at en kat kommer hjem efter at have...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
25. jun 2009
Visninger:
1.391
|
Konkurence regler.
Ja jeg syntes lige at jeg lige så godt kunne sitte reglerne ind til konkurencerne i denn gruppe nu selv om jeg først st...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
28. jun 2009
Visninger:
774
|
Konkurence i Juli måned.
Ja så blev det den første og vi starter en konkurence i denne gruppe for første gang, der var ikke så mange der svared ...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
1. jul 2009
Visninger:
477
|
2 dage tilbage.
Ja så er der 2 dage til bage at til melde sig denne måneds konkurence. Så hvis i ikke har en kat med enu så er i meget ...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
18. jul 2009
Visninger:
499
|
Stemme tid.
Ja så blev det tid til at stemme i denne måneds konkurence. Husk at alle der har en kat med skal stemme men i andre der...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
20. jul 2009
Visninger:
394
|
Ros til jer alle her inde.
Ja jeg ville jo lige rose jer lidt her inde for i har nemlig alle stemt i konkurencen af dem der havde en kat med og de...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
26. jul 2009
Visninger:
459
|